šeštadienis, liepos 24, 2010

you are my obsession

Juk žinot, kam bus skirtas šis pranešimas, ar ne? You are my obsession, you are my inspiration. You are my Strify. Šitas žmogus daug ką pakeitė mano gyvenime, net būdamas toli ir apskritai būdamas man nepažįstamas žmogus. Bet jis yra ir, manau, dar ilgai bus mano įkvėpimas, mano manija, mano klausimas ir išvada, mano motyvacija, mano pasiryžimas. Ši vasara visiškai pasikeitė, ir tik todėl, kad jo balsas nuolat skamba mano galvoje, jo muzika nuolat su manimi, jo nuotraukomis užgrūstas mano kompiuteris. Įvyko daug nuostabių dalykų, netgi mano kelionė įvyko todėl, kad šitas žmogutis per interviu kalbėjo apie Berlyną ir tikrąją to žodžio prasme mane suviliojo ten nuvykti. Jis mane įkvėpė ne tik kurti, jo dėka radau nuostabių žmonių. Jis man dar kartą įrodė, kad, turint pasiryžimo ir motyvacijos, visos svajonės gali išsipildyti. Jis mano istoriją pavertė kažkuo daugiau - lyg mažu jų pasauliu mano vaizduotėje. Kai prasidėjo ši vasara, aš žiūrėjau, kaip jis vaikšto Madame Tussauds muziejuje. O po mėnesio ten vaikščiojau aš pati, stovėjau ten, kur stovėjo jis su Kiro. Matote, kas nutinka, kai tokie trenkti gražuoliai kaip šis įsigauna į jūsų sąmonę ir apverčia gyvenimą aukštyn kojomis? Aš jam visada būsiu dėkinga. Jis nepažįsta manęs, aš nepažįstu jo, bet jis pakeitė mane, pakeitė šią mano vasarą. 

Galėčiau labai ilgai apie tai kalbėti, rašyti... Bet mane traukia vėl grįžti prie istorijos. Taigi, labanaktis. Strify, thank you. For everything. Your voice sounds in my head all days, your music is magic. You are my obsession.

1 komentaras:

yra rašė...

he is my obssesion too. my fetish, my religion.