šeštadienis, liepos 10, 2010

Iki greito pasimatymo

Sakau visiems jums Auf Wiedersehen, nes šiąnakt išskrendu į Berlyną. Beprotiškai laukiu... Nežinau, kas manęs ten laukia, bet aš pilna vilčių ir optimizmo, o mano vietų, kurias noriu aplankyti sąrašas gana ilgas ir keli eurai yra mano piniginėje. Esu tikra, kad parsivešiu visą kalną įspūdžių ir nuotraukų. Tiesa, gali būti, kad grįšiu gerokai ištirpusi, nes dabar Berlyne yra +37 laipsniai karščio, bet nieko pakeisti negaliu. Iki greito pasimatymo. Jeigu nebepavyks susisiekti su Sima, sakau, kad labai jos pasiilgsiu. Atvirai sakant, pasiilgsiu visko ir visų. Dar kartą Auf Wiedersehen. Manęs laukia Berlynas.

Su meile,

Donata

3 komentarai:

yra rašė...

kad ir pavėluotai - sėkmės!^^

Liūdesio draugė rašė...

Ot, jau sekmadienis.
Ir aš linkiu tau sėkmės, Donata! ;D

Donata rašė...

Labai labai ačiū :*