trečiadienis, liepos 14, 2010

show me your toyz

Žaislai, su kuriais žaidžiame užaugę, pasako, kas mes esame. Todėl parodyk man savo žaislus. O čia mano Berlyno atributai, mano žaislai. Toyz, and I'm back. Lėktuvas nusileido šį rytą.

Visų pirma, ačiū už linkėjimus praeito pranešimo komentaruose. Jūsų žodžiai išsipildė - kelionė buvo nepaprasta ir aš labai liūdėjau, kai reikėjo išvažiuoti. Berlyne buvo gera, Berlyne aš jaučiau daugiau... laisvės. To jausmo, kurio ieškau kituose ir kitur, nes dar nerandu savyje. Gal rasiu? Berlynas privertė mane daug ką apmąstyti, daug ką prisiminti, įkvėpė ir prikėlė. Aš radau ten vieną kortą. Tai ne tūsas. Tai dešimtakė. Radau ją prie Neptūno fontano. Ir pasiėmiau. Tai... priminė Strify žinutę apie kortas. Nežinau, kodėl aš tai prisiminiau ten. Tiesiog kažkas, atrodo, liepė paimti tą kortą. Širdies tūzai...? (gražūs žodžiai)

Mano fotoaparatas pilnas nuotraukų ir trumpų video, iš kurių galbūt susuksiu ką nors ir vėliau įkelsiu čia - labai norėčiau tai padaryti. Labai norėčiau viską tuoj pat papasakoti, surašyti, kad niekas niekas neišdiltų iš atminties. Aplankiau daug gražių ir garsių vietų ir parsivežiau tiek įspūdžių. Beje, pirmą kartą skridau lėktuvu. Man visai patiko, nors vis dar galiu vadinti save ir "autobusų vaiku". Dabar iš tiesų labai noriu pradėti rašyti naują istorijos skyrių, todėl visi įspūdžiai čia tūrėtų atsirasti rytoj kartu su nuotraukomis ir video. Mano mažas Berlyno reportažas. Ši kelionė man buvo labai svarbi ir aš esu labai dėkinga daugybei žmonių, kurių dėka aš pabuvojau Berlyne. Skambės keistai, bet noriu padėkoti bizarrams - be Strify kalbų apie Berlyną, apie visą tą glamour and trashy city, aš niekada nebūčiau sumaniusi, kad reikia važiuoti būtent į Berlyną. Milžiniškas ačiū mano tėčiui ir pusbroliui (jie tikriausiai niekada nepamatys šio įrašo), kad padėjo, o tiksliau ir suorganizavo praktiškai visą kelionę. Ir didžiulis ačiū mamai, kuri ištvėrė visas mano kalbas apie bizarrus, visus kaprizus ir apskritai viską, ir aplankė Berlyną su manimi. Rytoj pasistengsiu čia kuo plačiau aprašyti (ir parodyti) visą savo kelionę.

Show my yout toyz...

Donata

4 komentarai:

yra rašė...

ach, tegul mane trenkia žaibas, kad aš nepaprašiau, jog nupirktum ir man toyz!
p.s. laukiu įspūdžių ir naujos istorijos dalies!^^

Donata rašė...

Laura, pažadu, mes susiorganizuosim Toyz, Final Attraction, kelionę į DJ Setus ir dar daug ką. Tiesiog privalom.
Pažadu taip pat naują dalį ir kalną įspūdžių ;)

Eglė. rašė...

Kaip laukiu kol aprašysi! Labai džiaugiuosi už tave :)*

Donata rašė...

Egle, labai ačiū :)* O aš laukiu tavo naujienų iš Airijos.