penktadienis, balandžio 02, 2010

rudens svajonės, kai už lango lyja

Ne, aš dar nesiilgiu rudens (nė nesulaukusi vasaros). Tiesiog prisiminiau seną gerą istoriją "Rudens svajonės", kurią pati seniau rašiau. Jos keturi skyriai yra išlikę Atarccion x 4 forume, visa kita istorija išsitrynė kartu vienu iš r-way forumo ištrynimų. Man patiko ją rašyti, nes ji buvo kitokia. Iki jos visą laiką rašiau apie Erreway, viena istorija dar, pamenu, buvo apie Poterio aktorius, o ši buvo tiesiog apie paprastus žmones. Gal ir nebloga mintis būtų ją atgaivinti? Pavadinimą palikčiau (man jis labai patinka), bet visą kitą kurčiau iš naujo. Taip, iš tiesų nebloga idėja. Dar vienas tikslas prie jau užsibrėžtų. Man patinka.
Už lango lyja. Taip šiandien visą dieną - palyja, nustoja, vėl palyja. Kiemas virto viena didele bala, norint išeiti į gatvę reikės ieškoti valties ir irklų. Tai ne visai toks pavasaris, kokio laukėme, bet šiandien man patinka ir toks oras. Tas lietus ir drėgmė, ir dar vėjas man primena vasaras Palangoje, prie jūros, kur vakarais, kai atvėsdavo, oras visada būdavo toks. Ir man jis labai patikdavo. Ir dabar patinka. Taip, tai kelia ir vasaros ilgesį. Ach, galėčiau ilgai apie tai postringauti, nes mintys veja viena kita, bet tai tikrai nėra kažkas protingo ir kažkas tokio, ką norėčiau užrašyti.
Paskutinės atostogų dienos, paskutinės dienos prieš Velykas. Su Velykomis dar pasveikinsiu kai bus laikas, o štai dėl atostogų -

pasidžiaukite paskutinėmis jų dienomis ir padarykite taip,
kad net sugrįžus į mokyklą jaustumėtės tokie pat laisvi,
kokie jaučiatės dabar, per atostogas.

Komentarų nėra: