sekmadienis, kovo 28, 2010

poilsis ir atsidavimas

Taip, štai jos jau ir prasidėjo. Atostogos. Skanus žodžis, tiesiog ištirpsta burnoje. Metas, kai mes ilsimes ir nuveikiame kažką, kam vis nerasdavome laiko. Aš, pavyzdžiui, atrašu į laiškus. Žiūriu filmus, kurių kalnus prisisiunčiu per mokslo metus, bet peržiūriu tik per atostogas. Rašau, Fotografuoju. Skaitau sonetus, eiles ir nuostabius romanus, tokius kaip Ema, kurią skaitau dabar. Svajoju. Ilgai miegu. Atsigulusi neužmerkiu akių, ilgai mąstau ir mintyse kuriu istorijų tęsinius. Aš dievinu šį laiką.

Šis pranešimas pas jus keliauja iš kito kompiuterio, nei esu pratusi. Ir ši nuotrauka, kurią matote, mano skubiai surasta internete. Kodėl būtent Deppas? Kvaila klausti. Šis žmogus ir jo darbai įkvepia. Įkvėpimo aš ieškau visada. Kaip gera, kad galiu jį rasti įvedusi į Google du žodžius - Johnny Depp. Žinoma, tai tik vienas iš įkvėpimo šaltinių. Šiandien, pavyzdžiui, pasivaikščiojau miško keliais. Žinau, kad jeigu į kokį nors savo kūrinį neįterpsiu miško fragmentų, jis praras dalį vertės. Mišką vertinu ir mėgstu pabūti jame. Nors tai man atsibosta (kadangi esu prie miško kiekvieną dieną), bet kartais apima ypatinga nuotaika, ir aš išeinu pasivaikščioti. Miškas - gražus, tamsus ir paslaptingas, kartais gąsdinantis ir niūrus, kartais šviesus, apšviestas saulės, pilnas paukščių balsų. Visada per Velykas, po vaišių, einame su pusssesere ar mama į mišką. Tada ten būna pilna žmonių. Tai lyg kokia mūsų gatvės gyventojų tradicija.

A, taip, apie atsidavimą. Skaičiau Eglės blogo naują įrašą (žmogau, kodėl padarei šabloną be komentarų?). Aišku, kad per atostogas ji atsidavė filmams ir, kiek mačiau iš planų, savo puslapių kūrimui. Atsidavimas yra geras dalykas. Tada visiškai pasineri į mėgstamą veiklą. Žinoma, iki beprotybės į ją pasinerti jau pavojinga, bet didžiąją savo laiko dalį paskirti mėgstamai veiklai labai sveika. Tokios atostogos būna lyg reabilitacija. Pasineri, pabėgi nuo visko, atėjus laikui grįžti į mokyklą, grįžti pailsėjus, linksmesnė, džiaugiesi tuo, ką nuveikei. Ir aš planuoju pasinerti į savo mėgstamą veiklą. Rašysiu, skaitysiu, na, akis saugosiu ilgai miegodama ir eidama anksti miegoti, o sapnuose ir svajonėse gilioje naktyje kursiu istorijas, pabudusi jas užrašysiu. Ach, skamba gražiai. Pasinerkim į gražius, gerus dalykus, būkim optimistai. Pasimėgaukim atostogomis.

Komentarų nėra: