ketvirtadienis, spalio 01, 2009

Romeo y Julieta

Taip, tikriausiai teisinga būtų šį pranešimą taip pavadinti, nes, eilinį kartą užsimaniusi kažko nuotaikai pakelti po dienos mokykloje, susiradau dar vieną puikų serialą su Elias Vinoles (grožis) ir Brenda Gandini pagrindiniuose vaidmenyse. Serialas "Romeo y Julieta", kiek žinau, nebuvo labai populiarus kai jį rodė, bet aš manau, kad labai gerai Šekspyro įdėją perkelti į šiuos laikus. Įdomu, miela - meilė, meilė, meilė. Ir draugystė. Dar vienas puikus serialas, galima dėti didelį pliusą jam mano žiūrėtų serialų sąraše.
Taip pat užsiregistravau www.fotokūdra.lt ir www.rašyk.lt, kad gaučiau gerą kritikos dozę iš "profų", ir kad mano darbus visiškai pagrįstai išpeiktų. Tobulėti labai noriu, tad viską atiduodu kitų teismui. Pažiūrėsim, ar man pavyks šio to iš jų pasimokyti.
Ir labai seniai rašiau į bloogą, bet paskutinės dienos pastebimai darosi laisvesnės, randu daugiau laisvo laiko, mažiau jo suėda namų darbai, tad prisėdau parašyti kelių sakinių. Jau antrą dieną pamiršau skėtį, ir, žinoma, abi dienas pliaupė lietus, tad iš mokyklos parkiūtindavau visa šlapia. Vakar mane užpuolė ledukų kruša, o šiandien gerokai išmaudė lietus (bent jau ledukai į galvą nesidaužė). Kartais per lietų visai smagu pasivaikščioti, tad laikysiuosi šios paguodos.
Kaip visada, turiu kalną knygų, kurios kaupia dulkes lentynuose, bet visas labai noriu perskaityti, tad jos ten gulės tol, kol sulauks savo eilės. Buvau pradėjusi skaityti "Rašalo mirtį", bet pamaniau, kad geriau bus, jei skaitysiu visą seriją iš eilės. Tad antrą kartą perskaičiau "Rašalo širdį" ir "Rašalo kraują", o dabar čiupsiu trečiąją dalį - "Rašalo mirtį". Prie visų šių man malonių dalykų pripliusuojame trečiadienio vakarus su Hausu ir savaitgalius su Gossip Girl, ir ką gauname? Visiškai sugadintas mano akis? Nė velnio. Juo daugiau joms darbo, tuo daugiau aš jumis rūpinuosi. Mankštos, mankštos, mankštos + mėlynių ekstraktas.
Gerai, manęs laukia nauja Romeo y Julietos serija. Iki greito (tikiuos, kad tikrai greito)!

Donata

Komentarų nėra: