sekmadienis, rugsėjo 20, 2009

Kelionės, pamokos - kasdieniška pasaka

Dar viena savaitė pralėkė, ir aš pagaliau prisėdau parašyti.
Vakar buvau Kaune. Gera ištrūkti iš Ukmergės, truputi pabūti kitur, o dar Asta su Arnuku atvažiavo (mano pusseserė su vaiku), taigi visi - aš, mano mama, Asta ir Arnukas - pasivaikščiojom po Akropolį, nuėjom į kiną. Žiūrėjom filmą "Aukštyn" (tik nesakykit, kad negirdėjot apie tokį). Animaciniai filmai man patinka, ir tai visai nereiškia, kad esi vaikiška. Tai pasimėgavimas tuo, kad durys į vaikystę tau dar neužsivėrė, o juk ir suaugusieji kartais pasižiūri "LA troškinį" ar "Šreką". Be to, animaciniuose filmuose dažnai būna daugiau gerų minčių nei garsiausiose dramose.
Šiandien didvyriškai sėdau ruošti visų susikaupusių pamokų ir buvo visai smagu, o smagu būna tada, kai viskas gerai pavyksta, ar ne? Taigi, darau išvadą, kad man pavyko :)
Mokykloje jokių naujovių nematyti, viskas po senovei. O po pamokų laukia daug darbo. Vėl užsirašiau į mokyklos laikraštį, mokytoja sakė, kad galėsiu toliau rašyti ir straipsnius į Ukmergės kultūros puslapius internete. Tad dabar dirbu su mokyklos laikraščiu ir laukiu kokio renginio, kurį galėčiau aprašyti. Ir dar + nuotraukos. Mokytoja paršė nuotraukų iš mokyklos gyvenimo. Jau pafotografavau drauges, klasiokes mokykloje, tikiuosi, nuotraukos bus geros ir jų užteks. Gali būti, kad jos keliaus į parodą. Tai būtų nuostabu, bet bijau, kad nesu tokia gera fotografė, kad mano nuotrauos galėtų kabėti parodoje. Na, pamatysim.

Komentarų nėra: