penktadienis, spalio 09, 2009

Lyja, lyja, lyja - ir pagaliau savaitgalis :}

Taip, pagaliau savaitgalis. Ir aš beveik tikra, kad, kaip ir beveik visą savaitę, taip ir visą savaitgalį pliaups lietus. Man patinka lietus. O dar geriau, kai namuose šilta, gali gerti skanią arbatą, skaityti knygas niekieno netrukdoma, žinoti, kad nereikės iškišti nosies į lauką, ir klausytis lietaus barbenimo į langą. Nors dažniausiai vis vien išslenku nors dešimčiai minučių pasivaikščioti.
Šiandien buvo nuostabu pagaliau numetus vadovėlius į šalį prisėsti prie Skypės ir pašnekėti iš širdies su Sima. Išpasakojom visas naujienas - dievinu mūsų pokalbius. Kiekvieno kartą jie kitokie, bet visada man įsirėžia į atmintį. Dar jos priversta (na, gerai jau, paskatinta) užsiregistravau MySpace, kur dar nelabai ką gaudaus.
Einant iš mokyklos galima grožėtis medžiais - nors mažai ant jų beliko lapų, bet išlikusieji šviečia visa rudens spalvų gama. Nors, kai einam namo su Silva, dažniausiai būna tiek juoko ir kalbų, kad medžiais mažai belieka ten vietos.
Jaučiuos labai laiminga, kad pagaliau sulaukiau savaitgalio, kad mokykloje viskas gerai ir apskritai - rodos, aplink nevyksta nieko blogo. Ir, aišku, rytoj vėl žiūrėsiu Gossip Girl (Liežuvautoją). Mano išsvajotas Niujorkas TV ekrane... Tai primena senus gerus antradienio vakarus, kai žiūrėdavau Seksą ir miestą. Jo jau pasiilgau, bet kol kas Niujorko priklausomybę palaiko Gossip Girl :}
Kai lietus barbena į langą, taip gera užmigti su tuo garsu. Tiesa, Mėnulio prožektorius mane bene kasnakt pažadina, kybodamas tiesiai virš manęs ir apšviesdamas ryškia šviesa. Bet užuolaidų neužtraukiu - naktyje per daug gražių dalykų, kad juos paslėptų užuolaidos. Lauros patarimu naudojaus vasarą - kai žiūdavau į žvaigždes vasaros nakties danguj, o dabar irgi kartais užmetu akį. Tai kažkas magiško, kai dangus žiba lyg nubarstytas deimantais. O dar gražiau bus žiemą - sniegas ir deimantai danguje... Romantinka, pasaka, magija.
Žinau, kad ir vėl nuklydau į lankas, bet juk jūs mane pažįstat :} Negaliu truputi nepapostringavus apie šį tą gražaus ir poetiško. Ir dar viena mano džiaugsmo priežasčių - www.pertrauka.lt ir www.rašyk.lt mano naujausią eilėraštį įvertino jau geriau nei senesniuosius du. Tobulėju. Ir neplanuoju sustoti. Šį savaitgalį nepaleisiu ir užrašų knygelės iš rankų.

Gero savaitgalio, ir užmeskit akį į naktinį dangų, kai į langą barbens lietaus lašai...

Donata

2 komentarai:

Aistė Jučaitė rašė...

Aš irgi priklausoma nuo NY.
Ir deivinu Seksą ir Miestą
Gossip Girl irgi žiūriu, bet per daug iškraipyta ir visai nepanašu į knygą tia pamilti nespėjau.

Donata rašė...

Tai tu panaši į mane :}
O Gossip Girl man patinka. Taip, daug nuklysta nuo knygos, bet vis vien įdomu žiūrėti (bent jau man) :}