šeštadienis, rugpjūčio 15, 2009

Tai nieko blogo



Visi išvyko, o aš sėdžiu namie, ir man labai gerai. Šiandien mano seneliui būtų suėję 80 metų, tad mama ir močiutė išvažiavo į kapines padėti gėlių ir taip paminėti jo gimtadienio. O aš likau namie, nes žinau, kad seneliui daug svarbiau, kad tai prisimenu, o ne kad važiuoju į kapines, kur nemėgstu būti. Jis mane suprastų, kaip ir visada seniau.
Nieko blogo, kad kai kurie dalykai keičias, kartais tik sunku su tuo susitaikyti. Vieni gimsta, kiti miršta, vieni lieka draugais, kiti netraukia ryšius, vieni pasikeičia taip, kad nė nebe atpažįsti, kiti išlieka kokie buvę. Tai nieko blogo. Tik truputi sunku su tuo susigyventi. Bet ir tai įmanoma.
Gerai, visi išvyko, o manęs laukia nemažai darbų namie. Skubu.

Su meile,

Donata

3 komentarai:

Gigute rašė...

Faina, kad nenuobodu namie, aš dažnai noriu ištrūkti, :)

Donata rašė...

Man pačiai keista, nes seniau dažniausiai nuobodžiaudavau, o dabar randu veiklos :}

percula rašė...

Aš gryna namisėda, man visad namie yra ką veikt :)