ketvirtadienis, rugpjūčio 13, 2009

No digas nada mas


"Quiero ser tan libre como el viento..." [Lourdes - No digas nada mas]
"Noriu jaustis tokia laisva, kaip vėjas..."

Bet jis turėtų būti gana vienišas. Laisvas, nes jo niekas nelaiko, jokie draugai, šeima, jokie jausmai jam netrukdo būti laisvam ir laisvai viską palikti. Visi norim jaustis laisvi, bet dažniausiai tai sunku, nes mus laiko mūsų jausmai. Norėčiau jaustis laisva, bet negaliu, ir iš tiesų taip tik geriau. Neįvertinam šalia esančios laimės - draugų, šeimos.

Šis įrašas vėl glaudžiai siejasi su prieš tai buvusiu - rodos, kiaulystės dėsnis, kad kai jauti viduje kažkokį ilgesį, automatiškai įsijungi jausmingas, liūdnokas dainas, ir tas liūdesys pasiekia tave. Ir dabar pasiklausnat No digas nada mas ir Un angel va, aš jaučiu ilgesį. Oi, kiek pati visko pridirbau, kiek pykau, kiek visko buvo... Ir nepaisant viso to aš vis tiek jų ilgiuos. Mano draugės netobulos - yra tokių jų bruožų, kurių nekenčiu. O jos manyje tokių tikrai irgi randa. Ir kaip keista, logiškai mąstant, kad aš vis tiek jų labai pasiilgau ir labai jas myliu. Galbūt tai jau atsisveikinimas su šia draugystė - nesvarbu - tiesiog aš jų pasiilgau. Ir tegul kad ir koks laisvas, vėjas lai skrenda be manęs.

2 komentarai:

Monikutė. rašė...

man tavo šablonas patinka. toks svajingas, mielas...;]

Donata rašė...

Labai ačiū ;}*