sekmadienis, rugpjūčio 16, 2009

Nuostabios akimirkos, daug prisiminimų






Pažiūrėkit, kiek daug nuostabių akimirkų!










Gaila, kad nebeturiu nuotraukų iš meet'o su Vaiva, kuris irgi buvo laaaabai smagus.
Šios nuostabios akimirkos - tai meet'ai. Pirmose nuotraukose meet'as su Gintare, gana seniai įvykęs, bet tai buvo pats pirmasis mano meet'as, ir buvo labai įdomu. Be to, Gintarė yra tikrai mielas žmogus, su ja daug šnekėjom, ir tikiu dar ilgai bendrausim ir bus dar daugiau meet'ų :}*
Toliau - meet'as su Svajotojomis, neseniai įvykęs Kaune. Džiaugiuos, kad per šį meet'ą mes ir forumui padėjom, iškabinom plakatus Laisvės alėjoje, ir labai linksmai praleidom laiką, pašnekėjom, pasivaikščiojom. Dalia, Raima ir Laura, dėkui jums už šį meet'ą ;}* Tikiuos, bsu ir daugiau Svajotojų meet'ų.
Ir pagaliau... Meet'as su Sima. Kai sužinojau, kad susitiksim, buvau begalo laiminga. Žinau, meet'as buvo trumpas, bet buvo nuostabu pabendrauti ne virtualioje erdvėje, buvo...fantastiška. Ir buvo labai smagu susitikti su kitomis - antrą kartą su Vaiva, taip pat pamatyti Viką, Indrę, Kariną. Nuostabus meet'as ;}*

Tiesa, rytoj trauksiu į kirpyklą ir vėl susigražinsiu savo kirčiukus, kuriuos turėjau pradinėse klasėse. Nepažinsit ;D*

Su meile,

Donata

6 komentarai:

Gigute rašė...

Man tai irgi patinka tie meet'ai. :D
O kirpčiukai - gėris. :)

Donata rašė...

Smagu, kad mūsų nuomonės sutampa ;}

RaimaMarisa rašė...

Kokios nuotraukėlės :}}*
kIRPČIUKAI? TEKS PASIRODYT :)

Donata rašė...

Būtinai ;D**

percula rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
percula rašė...

Šią vasarą man buvo labai daug meet'ų, visokių visokiausių... Ir taip, jie- fantastika :) Nuotraukos atrodo smagiai ;D Na, man irgi patinka kirpčiukai, prieš metus po 7 metų pertraukos pagaliau vėl juos nusikirpau ir jau metus turiu, man jie labai patinka :) Tikiuos Tu irgi jais džiaugsies :)