pirmadienis, rugpjūčio 17, 2009

Pasikeitimai



Ir pats pirmasis, jums prieš akis - blogas. Uždėjau vieną šabloną, kitą, ir galų gale grįžau prie paprasto, bet mano akims labai mielo vaizdo :}
Antrasis pasikeitimas, kurį dabar matau aš - tai mano nauja šukuosena. Fotoapartas išsikrovęs, tad nuotraukos dar nebus, bet galiu pasakyti, kad jaučiuos keistai vėl turėdama kirčiukus. Juos turėjau pradinėse klasėse, bet dėl šokių nusikirpau. O dabar aš vėl su jais. Ir atrodau sau labai graži.
Dar vienas naujas dalykas, šį kart liūdnas, tai draugystės pabaiga. Prižadėjau sau ir, tikiuos, Silva taip pat prižadėjo, kad jeigu Žyga šiandien neatrašys, tai tikrai atsikabinsim ir viską baigsim. Skaičiau pas Eglę twitteryje ir kad mes dramų karalienės, ir kad kvailos, ir kad joms mūsų nereikia, bet iš Žygos nei žodžio negirdėjau. O kadangi atsakymo iš jos nesulaukiu, turbūt geriausia nebelįsti ir atsikabinti. Taigi, pabaiga, ir tiek. Netikiu, kad tokia ilga draugystė visą laiką buvo melas, bet jeigu dabar ji gali mus pamiršti, peršasi tokia išvada. Iš tiesų gaila. Bet visada ateina pabaiga, ir kiekviena pabaiga, kaip sakė Sima, yra kažko naujo pradžia.
Kas dar pasikeitė? Manau, aš pati. Šita draugystės istorija ir visi per vasarą nutikę dalykai (kelionės, meet'ai ir pan.) mane daug ko išmokė, sakyčiau, privertė, gal kartais ir skaudžiais metodais, susimąstyti. Tai gerai, tai vertinga, tai mane pavertė manimi, tai labiau suformavo mano nuomonę apie viską. Atrodo, augu, augu mintimis, jausmais, protu.

"Net jeigu man vėl skaudės, aš daugiau neatsisuksiu,
Neatsisuksiu, nes šiandien atidariau duris..."
Erreway, Solo Se.

O dabar einu žiūrėti Alma Pirata. Iki ;}*

5 komentarai:

Gigute rašė...

Aš irgi įsitikinau savo kailiu kad ilgametė draugystė gali būti blefas... :(

Donata rašė...

Jausmas nekoks. Bet žinau, kad turiu susitaikyti, jog draugystė, blefas ji buvo ar ne, baigės.

percula rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
percula rašė...

Manau, svarbiausia, kad daug ko pasimokei.Kuo greičiau- tuo geriau :)

P.S. gražus šablonas ;)

Donata rašė...

Percula, ačiū ;*