trečiadienis, birželio 03, 2009

Piratai <3



Šiandieną buvau mokykloj. Mums dabar "projektų metas". Projektai juokingi - iš popieriaus darom paukščius. Vilties paukščius birželio 14 -ajai dienai. Žinau, kad tą dieną žydus trėmė, taigi mes ją ir pagerbsim. Dar reikės paruošti medžiagą apie trėmimus, maždaug kažką panašaus į referatą, o daugiau rodos nieko. Beje, visa šita paukščių velniava užsiima tie, kurie nevažiavo į dviejų dienų ekskursija. 14 klasiokų išvyko, 15 liko. Maždaug po lygiai. Tad mes, nevažiavusieji, dabar mokykloj dirbam paukščius. Šiandien padariau 10, ir eidama namo nenorėjau akyse net nupešiotos varnos matyti.
Klasiokai šiandien kelia sparnus ir šneka nesamonės, nes elitas išvyko. Sėdėjau klasėj su Silva ir baisėjaus bei juokiaus. Egle su Žyga nepanoro kartu baisėtis, prisidėjo prie klasiokų. Jei aš kuo nors kalta, tai pasakykit man tai, nes jau per gerklę viskas lenda. Pykčiai beproto atsibodo. Keliam bangas vandens stiklinėje ir leidžiam viena kitai skęsti. Košmaras.

Keiskim temą. Žiūriu Alma Pirata, ir grožiuosi piratais. Nerealus serialas. Juokiuos iki nugriuvimo nuo kėdės, kartais ašaros veidu rieda, kartais pati jaučiuos lyg ten stovėčiau. Chris yra geneali, kiek mačiau jos serialų, jie visi fantastiški. Alma Pirata taip pat nenusileidžia nei vienam. Siužetas labai įdomus. Ir, net man pačiai keista, bet man ten labiausiai ne Benja patinka, o Mariano Martinez <33

O dėl mokyklos tegaliu pacituoti Cruzą: "Pagalve gimęs, čiužiniu netapsi"

6 komentarai:

Jomilė rašė...

"O dėl mokyklos tegaliu pacituoti Cruzą: "Pagalve gimęs, čiužiniu netapsi""
Taip ir sakė.? :DDDDDDDD

Donata rašė...

Būtend taip ;DD

Monikutė. rašė...

gera citata. XD

Jomilė rašė...

Pritariu. ;DDDDDDDDDDd

yra rašė...

Citata tai nenormaliai gera xDD.
Beje, aš vis labiau gundausi pradėti žiūrėti AP.

Donata rašė...

Laura, aš jau susigundžiau, žiūriu ir negaliu atsikraukti ;}*