šeštadienis, gegužės 30, 2009

Oficialiai



Taigi taigi, štai ir baigėsi oficialūs mokslai. Beliko birželio projektai, bet jeigu jų bus tik vienas, ir tas bus atliktas per porą dienų, nežinau, kaip viskas klostysis toliau. Antrojo pusmečio pažymiai dar nesurašyti, bet visi juos jau žino - dėkui naujajam internetiniam dienynui, automatiškai vedančiam pažymius. Žodžiu, vasara jau ant nosies, pirmadienį oficialiai atsiversiu naują, storą, gražų sąsiuvinį - mano vasaros dienoraštį, kuris keliaus kartu su manim į Ispaniją, jeigu pavyks, ir į Palangą ir visur kitur, kur tik aš benukaksiu per artėjančias atostogas. Vilčių daug, tikiuosi, bus smagi vasara, beje, ir visiems jums to linkiu ;}*

Tiesa, mokslo metams pasibaigus, šiek tiek apie tai, kokie jie buvo - įdomūs, linksmi, atvėrė naujas galibymes, truputi suknisti dėl nuolatinių pykčių, bet šiaip neblogi ;} Taigi, šiais metais pasikeitė mūsų lietuvių kalbos mokytoja. Nepasakosiu apie pamokas ar dar kažką panašaus, noriu pasakyti, kad būtend šiai mokytojai esu labai dėkinga už tai, kad mano straipsniai pakliuvo į internetą ir į miesto laikraštį. Man tai yra labai didelis žingsnis. Dar jai labai dėkoju už išleistą moksleivių kūrybos almanachą, į kurį ji įdėjo ir mano eiles. Kartais, kai draugės sako, kaip ji joms nepatinka, aš galbūt prisijungčiau prie jų pasisakyti apie mokytojos blogas savybes, bet aš esu jai labai dėkinga, ji man daug padėjo, todėl kad ir kiek blogų savybių ji turi, aš laikausi numonės, kad geros savybės dažnai nusveria jos blogąsias savybes. Ir tikrai, jeigu mane priims, ir kitais metais dirbsiu su šia mokytoja mokyklos laikraštyje. Taip, dabar apie ką kitą. Kiti metai man bus paskutiniai mūsų mokykloje. Aštuntą klasę dar baigsiu čia, o nuo devintos dauguma mano klasės (tarp jų ir aš) eisim į gimnaziją. Jų yra dvi. Pasirinkimas mažas, ir vis dėl to sunkokas, nes norisi ir su draugėm į vieną gimnaziją eiti, ir norėsi eiti ten, kur geriau, todėl dar nežinau, į kurią eisiu. Bet manau, su draugėm stengsimės pakliutį į vieną klasę. Visos už vieną, viena už visas. Gerai, pakaks apie mokyklą. Tiesa, šiais metais įvykių joje buvo tikrai daug...

Gerai, matau, kad atėjo nauja serija. Einu žiūrėt Alma Pirata. Iki visiems ;}*

4 komentarai:

Monikutė. rašė...

kam baigėsi mokslai, kam ne.

percula rašė...

Man dar ne, deja...

Dalia rašė...

Man dar mokslai irgi nepasibaigė..
Linkiu gražių ir įdomių atostogų.. :}*

Donata rašė...

Merginos, neliūdėkit, kad dar nesibaigė. Jūs jau tai atkentėsit, o manęs dar tai tik laukia... ;D

Dalia, dėkui, ir tau ;}**