šeštadienis, gegužės 02, 2009

Para Camila



Šis įrašas - Camilai.
Manau, kad ji yra nepaprasta asmenybe. Labai įdomi, charizmatiška. Žaviuos ne tik jos puikia vaidyba, dainavimu, bet ir tuo, kuo ji yra iš tiesų, o ne kokius personažus sukuria. Žinoma, nepažįstu jos, bet sprendžiu iš jos projektų, tarkim, Arcoyra (meno mokykla neturtingiems vaikams, kur moko, dirba ir net sienas dažo pati Cami). Tiek, kiek apie ją žinau, leidžia man manyti, kad ji yra tikrai puikus žmogus.
Skaičiau jos laišką gerbėjams ( http://erreway.lt/index.php?id=c_straipsnis2 ) ir man jis labai patiko. Ji rašo taip nuoširdžiai, lyg kiekvienas laišką skaitantis žmogus ir būtų vienintelis adresatas. O ta idėja, kad kada nors "jūs galėtumėte atvykti į Argentiną, susirasti mane ir pažiūrėti visa tai ką kartu mes padarysime. Žinau, jums gali atrodyti, kad tai beprotysė, bet..." mane ne tiek, kad sudomino, bet parodė, jog Cami nebijo kad ir tokių beprotysčių rašyti. O, kad tos beprotystės išsipildytų.
Žaviuos ir jos paprastumu. Nesakau, kad Luisana man nepatinka, bet būtend tuo jos su Cami ir skiriasi - Lu yra podiumų gražuolė, o Cami - paprasta mergina, kuri daugiau rūpinas kitais dalykais. Bet ji yra tikrai graži ;}*
Didžiuojuos, kad mano laiškas pasiekė pačią Cami :}
http://www.youtube.com/watch?v=vdgE-SQYjDI
Čia Cami fanų klubo dovana Cami jos gimtadienio proga, ir, kiek skaičiau atsiliepimų, Cami ji labai patiko. Mano laiškas yra trečias, tas, kur viršuje dvi Cami foto ir širdutė. Manau, jei žiūrėsit, rasit :]
Džiaugiuos, kad laiškas pasiekė ją. Palinkėjau jai sėkmės ir parašiau, kad žaviuos ja ir lauksiu jos naujų projektų.
Baigsiu šį įrašą su gana panašia beprotyste į Cami parašytąją - norėčiau, kad šis mano įrašas kada nors ją pasiektų. Nors žinot, kad kartais ir didžiausios beprotystės pildosi...

3 komentarai:

kinomanija rašė...

Nepakartojams įrašas... :}***

percula rašė...

Pritariu :) Camila išties puiki asmenybė, aš ja irgi labai žaviuosi.

Donata rašė...

Dėkui ;}***