sekmadienis, balandžio 26, 2009

Savaitgalis



Dabar, kai jau į pabaigą slenka savaitgalis, aprašau visus jo įvykius.
Šeštadienį su drauge ir jos pussesere ėjom žiūrėti Miss Ukmergės 2009 rinkimų. Merginos ant scenos demonstravo vienos dizainerės nertas sukneles, rodė savo talentus, o pabaigai pasipuošė gražiomis vakarinėmis suknelėmis. Tiesa, juokingiausia buvo per talentų demonstravimą, nes kai kurių "talentai" atrodė tik vakar sugalvoti, o kitos iš tiesų buvo talentingos asmenybės :} Bet buvo smagu žiūrėti. Laimėtoja tapo ne mano favoritė, bet vis dėl to, manau, komisija nusprendė teisingai - mergina buvo graži, ir labai talentinga. Ji kūrė papuošalus iš vilnos, o man, kaip nelabai kruopščiam žmogui, tai atrodo nelengvas darbas.

Šiandien atlikau bent vieną gerą darbą - atrašiau į laiškus. Rytoj jie jau keliaus pas adresates. Sima, Rita, Raima - laukit! :}*** Ką dar nuveikiau... Tiesiog ilsėjaus. Ramiai pabaigiau ruošti pamokas, pasimokiau lietuvių kontroliniui ir permečiau akimis matematikos taisykles. Dar buvau miške. Dievinu mišką. Vaikščiojau tarp tos visos žalumos, medžių, kurie beveik remia dangų, o jeigu pučiant vėjui žiūri aukštyn, matai, kad jie taip siūbuoja, rodos, tuoj nugrius. Nesutikau jokių žmonių (kas labai reta), nieko. Visiškai viena vaikščiojau ir klausiausi medžių ošimo, lyg tolimos jūros. Nuėjau iki autostrados. Ten lėkė daugybė mašinų, bet akimirką buvo tuščia. Visiškai. Neįsivaizduojate, kokia tada ten tyla. Tiesiog apčiupiama, liečiama, jaučiama. Nei vienos mašinos, jokio ūžesio, garso. Nieko. Žinoma, ji greitai susidrumsčia, bet nors akimirka ją pajusti - nuostabus jausmas.

Rytoj važiuosiu į ekskursiją. Anatomijos muziejus, Devintas fortas ir pabaigai Mega. Laukiu, ir tikiuos, kad bus įdomu. Tiesa, vien žodžiai Anatomijos muziejus sukelia smalsumą. Esu girdėjus, vaizdai ten nemalonūs, bet įspūdžiai - visam gyvenimui. Išsigimę žmones, kūdikiai... Kraupu, įdomu. Devintam forte jau esu buvus, man ten patiko. O Mega - lyg seniau Akropolis. Tad laukiu (kaip keistai tai skamba!) pirmadienio.

2 komentarai:

yra rašė...

Ooo, keista, kad suksite į Megą, o ne į Akropolį xD.
Aš labai noriu į anatomijos muziejų, bet mūsų ten niekaip nenuveža. Baisūs gandai apie jį sklinda xD. IX forte labai smagu .t.y įdomu. Ten labai keista atmosfera, praeitis dabartyje...
Ir komentaro galui, miškas, fantastika. Užvakar važiavau dviračiu ir, kaip keista, pastebėjau, kad miškas jau stipriia pasipuošė žaliomis drapanomis. Vaizdas fantastiškas.

percula rašė...

O, kaip mėgstu mišką ir tylą autostradoje :) O šiaip tai aš laabai norėčiau į tą muziejų, bet deja nesiveža mūsų ten nieks :(