antradienis, balandžio 21, 2009

Noriu parašyti ką nors prasmingo



Sveiki sveiki :}Kaip gyvuojat?
Neseniai klasėje kalbėjomes apie patyčias. Buvo įdomu. Kalbėjomes ne su auklėtoja, o su lietuvių kalbos mokytoja, kuri ne tik kalbėjo, bet leido kalbėti ir mums, klausė mūsų numonės. Ji nepasakė, kad mūsų klasė turi problemų. Ji paklausė to mūsų. Ir mes atsakėm "Taip". Mes - tai visi mano klasiokai, nesvarbu, aukos jie ar patys pašaipūnai. Viltis, kad kažkas labai stipriai pasikeis, jau išblėso, bet per pokalbį atrodė, kad visi tikrai susimąstė apie patyčias, apie žmones, kurie jas patiria.

Paskutiniu metu vis su draugėmis vakarais išvažiuojam su dviračiais pasivažinėt. Kertam autostradą, važiuojam prie upeio, arba važinėjames miške šalia mano namų. Man patinka tokie vakarai - nuoširdūs pokalbiai, įdomios atrastos vietos ir daugybė ten rastų žibučių, bei besižiebiančios lempos, kai grįžtam namo. Fainai... Ir paskui labai gera būna sėdėti prie lango, žiūrėti, kaip temstant skleidžiasi žvaigždės ir svajoti. Mėgstu tokius vakarus, jei tik jų nesugadina kalnai namų darbų.

O manop Walkman'e paskutinius metu skamba vien tik Elias Vinoles - Tuyo. Tavo.

Tiesa, apie nuotrauką - mano susižavėjimas Šviesos kampeliu, mano vaikystės prisiminimai apie Mažylius ir tiesiog graži Cami ir Felio nuotrauka, nors jie labiau tinka į geriausius draugus, nei į porą ;} Bent jau man taip atrodo.

3 komentarai:

Gigute rašė...

Kur čia viltis neišblės, kai akivaizdu, kad visi pasiruošę kalbėti, o ne koreguoti savo elgesį. Nuo kalbų niekada niekas nepasikeičia, kokius susimąsčiusius beveidintų. Čia tas pats kaip mes ruošėmės PUP'ui (10kl. egzaminiukams) ir baisiausi rūkaliai rimtais veidais dėstė kaip negerai rūkyti ir pan...

yra rašė...

Lenk medį kol jaunas xD.
Turiu omeny, Jūs dar maži tai gal ir ateis į protą keli po pokalbio, o vat devintoje klasėje net su rykšte trenkiant neįkalsi, kad tai yra NEGERAI.

percula rašė...

Paskutiniui sakiniui pritariu ;D O šiaip aš pritariu Gigutei ir Laurai. Deja, mano klasėje panaši situacija, bet niekas nesikeičia. Hm. Tai man primena tas situacijas, kai per literatūros pamokas visi taip teisingai ir nuoširdžiai atsakinėja į tokius rimtus, prasmingus tekstų kklausimus, o per pertrauką vėl elgiasi taip, kaip pirmai.
P.S. Tokie vakarai tiesiog fantastiški, pritariu Tau visom keturiom :)