trečiadienis, balandžio 15, 2009

Nobody's Perfect



Labas labas :}* Seniai rašiau į bloogą. Nors dar laukia kalnas pamokų, bet aš jau spėjau pasiilgti bloogo, tad išpasakosiu savo gyvenimo įvykius.
Kaip aš gyvenu? Gerai. Puikiai, tiesą sakant. Džiaugiuos gyvenimu :} Vakar su drauge buvau spektaklyje "DNR kodas". Man patiko, prisijuokiau už visus metus, nors juoko niekada nebūna per daug ;D Spektaklis pasakojo vienos šeimos istoriją. Sūnus įsimyli pardavėją, susitikinėja su ja, bet tėvams tai nepatinka. Tada jie sugalvoja genialią išeitį - sūnaus draugę nuvilioja tėvas. Netrukus apsukrioji pardavėja jau susitikinėja su abiem. Viskas, aišku, baigias laimingai, ir tai svarbiausia - sūnus veda pardavėją, tėvai ją irgi pripažįsta. Įdomiausia spektaklio persona buvo tėvas - rašytojas, kuris svajoja apie naują gyvenimą, kurį aplanko mintys apie mirtį. Spektaklis man labai patiko.
Šiandien buvau bibliotekoj ir ėmiausia Žiulio Verno knygų - mokslinė fantastika. Gal sunkoka, bet įdomu. Tad dabar be kitų gal šešių knygų ant mano stalo guli "Kelionė į Žemės centrą", "Kapitono Granto vaikai" ir "Žangada".
Klausausi Nobody's Perfect, Miley Cyrus. Nemėgstu aš jos, bet daina man patinka. Juk niekas iš tiesų nėra tobulas. Geriau pamąsčius, ko gi mes visą gyvenimą, kaip tas rašytojas iš spektaklio, norim - tobulos meilės, ištikimybės iki karsto lentos, idealios šeimos, draugų, charakterio, išvaizdos...? O kas paskui? Žinoma, dar didesnės tobulybės. Aš dabar visiškai atsisakiau tobulybės versijos, stengiuos visus priimti tokius, kokie jie yra, ir pati nesistengiu siekti tobulybės. Į priekį judėti gerai, bet kopti į saulę jau per daug.

Tiesa, gavau Simos laišką :}*** Atrašysiu artimiausiu metu ;}
Geros Jums likusiuos savaitės!

2 komentarai:

yra rašė...

Man patinka Ž. Vernas ;DD.
Man patiko paskutinė Tavo mintis apie kopimą į saulę ;D.

percula rašė...

O, man patinka Miley Cyrus ir ta jos daina. Iš tiesų niekas nėra tobulas. O įrašas tai puikus, kaip visada ;)