antradienis, kovo 10, 2009

Vėl rašau



Aš ir vėl rašau. Buvo pertrauka, bet dabar vėl sulaukiau seno gero draugo įkvėpimo. Toliau rašau kažką panašaus į trumpą istoriją apie save ir savo klasiokes. Norėjau kažko didelio, beveik knygos, bet čia daugiau faktai ir jų apibūdinimai, per mažai knygai medžiagos, o atmintis irgi ne viską atgamina.
Rašymas yra stebuklingas dalykas. Tiesiog gali viską sudėti į popieriaus lapus, prasmę kartais užmaskuoti tarp raidžių, kartais iškelti į priekį, į rampos šviesą, gali ten sudėti visus prisiminimus, įvykius, faktus, vardus, datas, įspūdžius, kuriuos vėliau tiesiog pamiršti.
O kūryba gali visą tai paversti ne tik užrašais, bet ir eilėmis, dainomis, nuostabiomis istorijomis, ne sausai užrašytoms, bet nuostabiai pakreiptomis, pripildytomis naujų įvykių ir jausmų.
Manau, kad grįžo mano užsidegimas rašyti.
Aš laiminga.
Beje, prasidėjo mano ilgosios penkių dienų "atostogos"!

Sima Sima... Vis dėl tu kažką rezgiai ir surezgiai ;D Šiandien gavau tavo dovaną. Labai ačiū ;*** Tai buvo taip...taip nerealu. Ta nuotrauka, užrašas... Oh. Nuostabu. Esu labai laiminga, kad turiu tave :* Ir mūsų draugystė tikrai niekada nenutrūks :***
Pažadu.

Linkiu visiems tokios laimės, kokią dabar jaučiu aš :}*
Ir tariu iki. Nes einu toliau kurti.

4 komentarai:

Monikutė. rašė...

nerealus šablonas. :}

Karolina. rašė...

Kaip gražu. ;]]*
Tikiu, kad Jūsų draugystė niekada nenutrūks. Sėkmės! <3

kinomanija rašė...

Kaip nerealu, kad gavai. <33 Aišku, kad nenutrūks! :*
Labai džiaugiuosi, kad vėl rašai, tikiuosi greit pamatyti Tavo naująjį šedebrą. :D*

RaimaMarisa rašė...

oo taip :} mes laukiam tavo sedevru :}*