trečiadienis, kovo 11, 2009

Mano rašalo širdis



Varčiau žurnalus, etikos darbui reikėjo išsikirpti įvairių frazių, apibūdinančių tave. Ir pasijutau lyg iš kitos planetos. Žurnalai mirga žodžiais Mada, Vaikinai, Flirtas, Stilius... Ir taip kiekvienas. Nesvarbu, ar atsiversi 2009 metų numerį, ar 2006 metų. Bus tas pats. Nejau tai niekada nenusibosta? Nejau tik tai domina žmones? Išorinė ir kitų numonė?
Tuomet aš save prirašau prie ateivių. Aš kitokia, man rūpi kitokie dalykai, ir aš išsikirpau vos kelias frazes tarp to šlamšto.
"Draugė" "Didelė maža svajoklė" "Atkakli" "Viskas įmanoma" "Menas" "Optimistė" "Laiminga" "Viską noriu pasiekti savo jėgomis".
Iš dvidešimties ar dar daugiau žurnalų teradau tiek frazių.
Gal mano širdis tik iš rašalo, gal aš neseku mados, gal skaitau, gal kuriu, gal turiu mažai draugų, gal esu drovi, gal neflirtuoju su vaikinais, gal nesidažau kaip aborigenas prieš karą, bet nejau likusi pasaulio dalis tik ir daro tai, ko nedarau aš?
Galbūt tik dabar įvertinau, kaip svarbu laikytis tikrosios savęs ir nepradingti minioje kvailų tuščiagalvių stileivų. Ir laikytis draugų, tokių, kurie skirtingi, bet panašūs į tave. Žmones, kurie man patinka - asmenybės, o ne kopijos.
Bet jei likusi pasaulio dalis nori būti kvailomis, apgailėtinomis kopijomis, tai tegul. O žurnalų aš nebepirksiu. Na, nebent ten rasčiau Edvardą ar dar kažką gero :}

1 komentaras:

kinomanija rašė...

Po galais, tie kvaili žurnalai... Iškirpai pačius gražiausius ir geriausius žodžius. Šaunuolė. :}**