pirmadienis, kovo 09, 2009

Trumpos savaitės atgarsiai



Prasidėjo ši labai trumpa savaitė, nes trečiadienis, ketvirtadienis ir penktadienis bus laisvos dienos, kai nereikės į mokyklą, bus galima pailsėti :}
Šiandien mokykloje buvo...smagu :} Nesinori vardinti visų įvykių, pasakysiu svarbiausią - galbūt rašysiu recenzijas apie knygas į miesto laikraščio kultūrinius puslapius. Kaip visada, man tokie pasiūlymai labai patinka, nes tai galymybė kažkur publikuoti savo kūrybą.

Jaučiuosi dabar labai kūrybinga, man gera. Tiesiog tokia pakili nuotaika, nes laukia trumpa savaitė, galėsiu per laisvas dienas kurti, turiu nuostabią ką tik pradėtą knygą (tai reiškia, kad jos liko dar daug), galėsiu publikuoti savo kūrybą. Ir šiandien nutiko dar vienas dalykas, kuris mane, jautruolę, sujaudino beveik iki ašarų. Gavau du siuntinukus - vieną iš Raimos, kitą iš Ritos. Abi pasveikino mane su gimtadieniu ir įdėjo dovanėlę :}* Nuo Raimos gavau dvi knygas, nuo Ritos labai mielą drambliuką statulėlę. Bet esmė ne dovanos. Esmė ta, kad aš tiesiog negalėjau patikėti, kad pasaulyje yra tokių gerų žmonių, kuriems negaila mokėti pinigus, siųsti dovaną, sveikinti... Tiesiog gyvenu tarp tokių klasiokų, kuriems gaila visko, kurie nori visko gauti tik sau, siekia naudos ir yra baisūs savanaudžiai. O draugės mane taip nuoširdžiai ir nesavanaudiškai pasveikino, kad net dsžiaugsmo ašaros pasirodė akyse. Ačiū, ačiū Jums labai :}***
O dabar manes laukia nauja Rebelde Way serija. Geros savaitės visiems.

2 komentarai:

RaimaMarisa rašė...

Ner uz ka ,Donata :}****
mes tave mylim!

yra rašė...

Saugok tuos draugus, nors, ką aš čia paistau, juk geriau už mane žinai ;D.
Sėkmės Tau rašant ;D.