sekmadienis, kovo 08, 2009

Gimtadienis :}*



Pasenau dar vieneriais metais, dabar man jau 14! :D
O gimtadienio smagesnio turbūt nė neprisimenu, nes šis pranoko viską. Penktadienio vakarą pas mane atėjo Žyga ir Silva. Vidurnaktį įteikė man dovanas, nakvojo pas mane, prikrėtėm visokių kvailysčių. Nuotaiką truputi sugadino tėvas, vėl rodantis savo principus, bet mes jam nenusileidom. Cha ;D
Kitą rytą šiaip ne taip jas prabudinau ir važiavom į Kauną. Kine žiūrėjom filmą "Rašalo širdis" (beje, kaip tik šią knygą aš gavau dovanų). Filmas buvo tikrai geras, tik vat spragėsių sakyčiau nusipirkom per daug :D Po kino ėjom pirkti baliono :D Bet nebūtume mes, jei jis ir būtų grįžęs su manim namo. Taigi netyčia balioną palikom Mambo Picoj ;DD
Nereali buvo diena. Važiuojant namo Žygai jau girdėjos visokie balsai ;DD Ir Karmėlava ji palaikė Kiaušiokų kaimu ;DDDD Visa diena dar juokiuos tai prisiminus.
Grįžus namo onei radau kalną sveikinimų. Patikėkik, širdį buvo labai gera, nes jie buvo nuo mano mylimų žmonių. Forume mane taip pat sveikino. Net apstulbau nuo žmonių gerumo, kurio rodos vis mažiau belieka, bet ie visi mane prisiminė ir pasveikino :}*
Mano mylimieji Svajotojai padirbo tikrą šedevrą, kurį šį ryt radau klube. Ačiū jiems labai <3***
Simai dėkis už tai, kad net blooge savo mane pasveikinai ;D*** Ir dar aš kažką įtariu (kodėl ten taip stropiai to mano adreso klausei? ;D)

Tai buvo nuostabus gimtadienis. Dar kartą visiems dėkoju už sveikinimus, draugėms už nerealią dieną Kaune ir mamai už nuostabią dovaną. Ačiū :}***

Komentarų nėra: