ketvirtadienis, kovo 26, 2009

Skambutis



Šiandien paskambinau Silvai dėl ėjimo kartu į konkursą, pašnekėjus su ja supratau, kaip stipriai pasiilgau savo draugių per tą sirgimo savaitę. Labai laukiu, kada jas vėl pamatysiu :}***
Kas dar...em...A, man labai gražus Eglės bloogas ir jos mintys. Perskaičiau paskutinius pranešimus, man patiko :}*
Mano galvoje skamba Vertical Horizont muzika. Nežinau, kuo man ji patinka, bet kuo daugiau klausau, tuo ji darosi artimesnė. Man labai patinka jų dainos.
Skaitau dabar Cornelios Funkes "Rašalo kraują". Puiki knyga. Tie nuotykiai, magija, veikėjų mintys... Tiesiog kartais taip tolimai, o kartais taip artimai viskas sutampa su manim, atrodo, lyg skaityčiau savo dienoraštį. Tai nuostabu.
Šeštadienį be konkurso manęs laukia dar ir lietuvių kalbos olimpiada. Nemanau, kad galiu gerai pasirodyti, nes beveik nieko nemoku, tad rytoj nutariu praleisti nors kelias valandas su vadovėliu rankose, nes vis tiek dar nereikia į mokyklą.

Vertical Horizont - Best I Ever Had: "So you sailed away, into a grey sky morning. Now I'm here to say - Love can be so boring."
"Tokiu būdu tu plaukei toli, į pilką ryto dangų. Dabar aš esu čia kad pasakyti - Meilė gali būti tokia nuobodi."

3 komentarai:

yra rašė...

Sėkmės konkurse ir olimpiadoje ;D. Tau pasiseks ;DDD.

Eglė. rašė...

Sėkmės ir malonu, kad kažkam patinka mano sapalionės ;DD man tavo irgi patinka ;]]*

RaimaMarisa rašė...

sekmes :}**