ketvirtadienis, kovo 26, 2009

Gera nuotaika be priežasties



Šiandien man puiki nuotaika. Pirmadienį jau eisiu į mokyklą, taigi, laukia kalnas pamokų, kurias turėsiu paruošti, bet aš puikiai nusiteikus :} O šeštadienį lauks tikras prisiminimų pliūpsnis - jūsų buvusi šokėja pirmą kartą po dviejų metų, per kuriuos bėgo nuo visko, kas susiję su šokiais, nes jai tai buvo labai skaudu, nueis į šokių konkursą. Jis vyks mano mieste, ir netgi šoks "Žuvėdra" Turbūt esat apie juos girdėję - tarptautinę šolvę Lietuvai ne vienus metus nešė. Kai buvau maža, svajojau ten pakliūti, šokti su jais, nes jie geriausi. Jie buvo mano svajonė. Pagaliau aš juos pamatysiu gyvai. Ir vis dėl to, kad ir kaip noriu išvysti "Žuvėdrą", man baisu ten eiti. Juk ten visi mano penki šokių metai, ten visi prisiminimai, visi konkursų ispūdžiai, viskas atgims.

Pagaliau radau man patinkantį bloogo šabloną. Jis dar labiau pakėlė man nuotaiką :}*
Ant stalo guli visos mokyklos knygos, reikėtų pagaliau susižinoti, ką mokėsi mano mielieji klasiokai... Na, gal vėliau.

Gero penktadienio (aš vis dar sėdėsiu namie ;D) :}*

Komentarų nėra: