trečiadienis, kovo 25, 2009

Paprasta, kasdieniška, bjauru



Žmones, na kas jums darosi? Sėdim visi tam pačiam atsiprašant mėšle, bet tik drapstom purvais kitus, kad iškiltume patys. Kvailiau nebūna. Tokius žmones aš laikau visiškai apgailėtinais, nuolab, kad jie save laiko vienu iš pasaulio stebuklų, nors iš tiesų yra ne ką geresni už kitus, o gal net nusileidžia jiems. Visa tai bjauru.

Pparastos, kasdieniškos naujienos tokios, kad rytoj trauksiu pas dakatrę, kuri nuspres mano likimą. Šiaip ar taip, ryt turėsiu dar nors vieną laisvą dieną.

Forumas buvo ištrintas. Vėl. Antrą kartą. Šį kart norėjau labiau prisidėti prie jo atkūrimo, Vika mane padarė admine, kad galėčiau padėti. Tikrai stengiaus, kad kažkodėl daugumai vis tiek viskas negerai. Nesiekiau adminės pareigų, jomis naudojaus tik tam, kad padėčiau atkurti forumą, ir jų atsisakysiu, kai tik vėl susisieksiu su Vika, nes noriu būti paprasta forumietė, o ne valdžios žmogus. Ir vis dėl - kokio velnio visi tokie pasikėlę? Gerai, gal aš per žemai, bet nekilsiu iki jų lygio. Jeigu mano, kad visus taip lengva teisti, tegul susikeičia su jais vietomis. Tada tikrai galės įsitikint, kad kartais jų pačių elgesys yra bjaurus ir kvailas.

Ir jaučiu, kad man nebepatinka šitas šablonas. Einu dar paieškosiu tokio, kuris man tikrai patiks.

7 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

o koks skirtumas tarp administratoriaus ir paprasto forumiečio? jeigu administratorius nepabrėžia savo valdžios ir aukštumo, paprastai būna laikomas tiesiog forumiečiu, kuris gali kažkaip padėti, kai to reikės. ir nesuprantu, kaip tai turėtų daryti įtaką bendravimui?

RaimaMarisa rašė...

Viskas bus gerai Donata,nekreip demesio i pasitalus...

Donata rašė...

Ineta, tada galbūt aš per daug pabrėžiu ta valdžia, todėl ir nenoriu būti admine ar šiaip kažkuo iš valdžios, noriu būti paprasta nare ir jaustis lygiateise kaip kiti nariai.

Raima, ačiū, iš tiesų dabar manau taip pat :}***

Sandra rašė...

Oi mai god. Taip, žinau, kad mėgstu žmones drabstyti purvais ir esu vienas iš pasaulio stebuklų, vardu Sandra. : D

Donata rašė...

Tau gerai, kad tu toks stebuklas. Juk visi kiti ne tokie, ir kaip jiems nepasisekė, ar ne?

Sandra rašė...

Kodėl? Užtenka palaikyti save stebuklu ir kiteims būsi stebuklas. : D

Donata rašė...

Kartais būdamas tokiu stebuklu kitiems gali būti tik tuščias, pasikėlęs žmogus.