sekmadienis, kovo 22, 2009

Laiškai



Pagaliau aš, tinginė, prisiruošiau atsakyti į laiškus. Sima, Raima, Rita, Monika - rytoj jums išsiūsiu laiškus :}*
Ką dar galiu papasakoti... Mane užpuolė gripas. Po vakarykščio darbo ir lakstymo į miestą, namo, vėl į miestą per lietų ir sniegą vakare jaučiaus kaip išsunkta citrina. Deja, dar ir su temperatūra.
Vakar buvo keista diena. Sutikau kelis labai seniai matytus žmones, pirmą kartą paragavau žurnalistikos darbo, apžiūrėjau tautodailininkų parodą, gavau naują pasiūlymą, kurio vis dėl to nutariau atsisakyti, ir einant namo viskas atrodė taip keista... Tyla per garsi, mašinų nėra, žmonių irgi, medžiai kalba garsiau nei muzika, grojanti per mano ausines, žodžių beveik nebegirdžiu, telefoną skambantį išgirdau tik išb ketvirto karto... Keista buvo nuotaika. Ir šį kart tikrai neturiu jokio paaiškinimo.
Girdžiu, kad mama jau grįžta. Aš, pagal jos nurodymus, turėjau gulėti lovoje, todėl jau lekiu. Gero visiems sekmadienio :}*

3 komentarai:

Monikutė. rašė...

laukius.:}

Inga rašė...

negerai, kad sergi.. tik aš labai nustebau, pamačiusi tavo šabloną, nes ir aš tokį pasidariau vakar ;D jis man labai gražus :)

RaimaMarisa rašė...

Donata, o koki apsiulyma gavai? kodle atsisakei?
SAUNUOLE AKD PRISIRUOSEI ;]*