ketvirtadienis, kovo 19, 2009

Draugams



Ačiū - visiems už tai, kad esat, ir kiekvienam atskirai... <33

Simai - už nepakartojamą meetą, už nepamirštamus pokalbius, už tą VG, kuris ir sukūrė Žvirbliuką ir Balandėlę, už naujus vardus - Gvazdikėlį ir Pumpurėlį, už paguodą, juoką, drąsą, patarimus, baimę, laimę, savaitgalius, atostogas, mokyklos išgyvenimus, už susirašinėjimą Gmail'u, už nuostabią gimtadienio dovaną, už tai, kas buvo gero ir kas dar laukia :}*
Daliai - už labai nuoširdžius pokalbius, už paguodą ir mūsų panašius išgyvenimus, už kvailus mūsų klasiokus, nevertus dėmesio, už gerumą, nuoširdumą ir laimę :}*
Gabrieliai - už mano nuostabųjį Pablitą, už linksmus pokalbius, už tavo fainumą, už gerą nuotaiką, už VG ir kitas linksmybes :}*
Giedrei - už tavo palaikymą, už gerumą, už tai, kad niekada manęs nepamiršti, už tai, kad susipažinom vos pašnekėjusios tavo temoj, už tai, kad kada nors susitiktume :}*
Gintarei - už tai, kad pagaliau atvažiuotum į Ukmergę, už tai, kad anas meetas buvo nuostabus, už tą praleistą autobusą ir ledus, už ilgus ilgus pokalbius tą dieną, už tavo juokus ir gerą nuotaiką, už tai, kad likai Svajotoja, už man labai brangią draugystę :}*
Gretai - už mielumą, supratingumą, nuoširdumą, už svajones, už tavo man pasakytus gražius žodžius :}*
Karolinai - už juoką ir ašaras, už Svajotojus, už tai, kad pati kalta, jog juose esi ir man už tai dėkoti nereikia, už panašią mūsų numonę, už gerumą, linksmumą ir atvirumą :}*
Kotrynai - už tai, kad pabendrautume daugiau, už tai, jog laikau tave tikra menininke, už Ax4, nors jeis juo nebesidomiu, už tą linksmą naujaką prie kompo ;D*
Laurai - už pagalbą labai sunkiu metu, už palaikymą, už nuoširdumą, už tai, kad ir tu esi Svajotoja, na, ir už Bizzarus ;D*
Mortai - už tai, kad ir mes daugiau pabendrautume, už tavo fantastiškus darbus, už supratingumą, nuoširdumą ir pokalbius :}*
Monikai - už mūsų Piratus, už Juodąjį Perlą, už Karibų jūrą, už Džeką Sperou, už laiškus, už linksmus pokalbius, už tai, kad užsirašei mano eilėraščio eilutę ant skype ir man tai buvo didžiulis įvertinimas :}*
Otilijai - už tavo fainumą, mielus pokalbius, Arbatos forumą :}*
Raimai - už dabar augančią mūsų draugystę, už tai, kad esi labai geras žmogus, už tavo fainumą, linksmumą, juokus, pokalbius, klausimus, patarimus, palaikymą, už tai ilgai truksiančią draugystę.
Ramei - už niekada nepamirštamą pagalbą, kai turėjau apsispręsti dėl klubo, už senus laikus, kai dar daugiau bendravom, bet aš tikiuos, kad mūsų draugystė nenutrūks :}*
Sandrai - už tai, kad man ne visada patinka tavo nuomonę, už įdomius pokalbius, už tai, kad žinau, jog pasaulyje yra visokių žmonių, o tu esi išskirtinis žmogus, ir aš nė nežinau kodėl. Ir už draugystę :}*
Tomai - už visada juokingus pokalbius, už protingas mintis ant skypes, už linksmumą ir gerumą :}*
Vikai - už tai, kad dar kartą susitiktume, už tai, kad mane daug ko išmokei, už įdomius pokalbius, nuoširdumą ir supratingumą :}*
Ritai - už laiškus, už mielą dovaną, už Spindulėlį, už tavo mintis, už švelnumą ir gerumą :}*

14 komentarų:

kinomanija rašė...

Neee Domtata, čia Tau ačiū. :*

Sandra rašė...

Tu mane paminėjai, kaip visai nemiela. : D Išties ačiū, kad paminėjai, bet mes ne tike daug ir bendravom, ant rankos pirštų suskaičiuočiau kiek kartų per visą laiką susirašėm skype.

Inga rašė...

žiauriai nuoširdūs tavo žodžiai :)

yra rašė...

Oo, Bizarre <33
Kaip gera girdėti, matyti, skaityti juos <3
Ačiū Tau <3.

Ineta Leonavičiūtė rašė...

bleeemba, įsižeidžiau :DDDD

RaimaMarisa rašė...

kaip mielai tu rasai :}*

Monikutė. rašė...

ačiū Donata. bet už tą patį galiu padėkoti tau!

Donata rašė...

Ačiū visoms :}*
Sandra, tikrai nedaug bendravom, bet yra už ką paminėti :}
Ineta, o aš maniau, kad apsidžiaugsi - nejau norėtum būti mano drauge?

Ineta Leonavičiūtė rašė...

visų pirma, tai netikiu, kad visi čia išvardinti yra tavo Draugai ir tave tokia pačią laiko. bet šiaip, būtų būvę juokinga

RaimaMarisa rašė...

Donatele,o aks nenoretu but tokio zmogasu drauge? ;]*

Donata rašė...

O jeigu aš rašau Draugams, tai reiškia, kad laikau juos draugais, Ineta. O jeigu tau būtų buvę juokingą save čia rast, tai atleisk, kad nuliūdinau, bet nemanau, kad norėčiau tave įrašyt prie draugų.
Raima, ačiū, bet yra ir kas mano kitaip :}*

Ineta Leonavičiūtė rašė...

"..ir tave tokia pačią laiko". ir tai mane tik dar labiau džiugina. :D

RaimaMarisa rašė...

Ineta,koks ironiskumas(?) ar tik man taip atrodo (?) ji cia parase tiems ka laiko Draugais,daugiau,maziau Draugais, o ne tiems kas ja laiko, juk neilysi i zmogaus sirdy...

Donata rašė...

"..ir tave tokia pačią laiko".

Aš nesakiau, kad jie mane tokia pačia laiko. Aš rašiau tiems, kuriuos laikau draugais.