trečiadienis, kovo 18, 2009

Gera nuotaika, daug darbo ir naujas pasiūlymas



Šiandien man puiki nuotaika. Galbūt todėl kad turiu labai daug darbo, bet vėl jaučiu, kad imu gyventi :}
Nors dar laukia pasiruošimas dviems kontroliniams ir klausimų ieškojimas internete, aš vis tiek užbėgau čia išlieti savo didžiulio, nepaaiškinamo džiaugsmo! :}*
Tiesiog aš laiminga - pasaulis gražus, diena puiki, draugės nerealios - viskas nuostabu.
Be to, gavau naują pasiūlymą, kuris, tikiuosi, padės man daugiau prasimušti ir laisviau publikuoti savo kūrybą. Dabar aš rašysiu recenzijas apie viską į Ukmergės laikraščio kultūros puslapius. Rašysiu aš ir mano draugės (bendradarbės, cha ;D).

Geros jums nuotaikos, geros savaitės pabaigos - mylėkit pasaulį!

2 komentarai:

Raminta rašė...

O taip, pasaulis nuostabus! (: bet su tikru pavasariu bus nuostabesnis (:

Donata rašė...

Pritariu :}*