pirmadienis, birželio 28, 2010

Out of Love

As I was searching for some cookies in an empty jar, I realised some days are made to press restart. I wasn't listening, you stopped asking - we watched our beauty fade away... Out Of love -  caught in a trap, no turning back when are you out of love. It's all said and done and you're still holding on yet... You are out of love.

Štai ir aš. Sugrįžau po savo trumpų atostogų, kurios man paliko tikrai gerų įspūdžių - jūra, vėjas, muzika ir tas blizgesys naktimis gatvėse. Ir skani kava Titanike rytais, ir ta senovine kino salė, ir susitikimas su Sandra, ir smėlis knygoje apie Egiptą, ir ta Strify kepurė, kurią radau ir nusipirkau. Ir mintys istorijai. Naujos, šviežios, kvepiančios šaltu Baltijos jūros oru. Ir dabar dar labiau laukiu kitos kelionės. Dar daugiau įspūdžių ir šiaip... viskas tada būna gerai, viskas būna įdomu.

Pagalvokit, liko tik trys birželio dienos. Ir aš tokia nustebusi, nes maniau, kad vasara iš tiesų bus nuobodoka. Bet dabar aš tikrai laiminga, kad birželis prabėgo greitai ir paliko daug gerų įspūdžių. Šalikas, knyga, muzika, bizarrai, istorija, Strify, dainų žodžiai, knyga apie Berlyną (pravers), jūra, saulė, smėlis, vėl muzika ir tas jo nuostabus balsas, fotoaparatas, nuotraukos prie jūros, karštis, smėlis, svajonės, idėjos, citatos... Viskas tiesiog suteikia man gerų emocijų. Buvo dalykų, kurie jums pasirodytų nereikšmingi, tokie kaip Doriano Grėjaus portretas ar kelios geros nuotraukos ir didelių atradimų, tokių kaip susitikimas su Sandra, artėjanti kelionė, apie kurią greitai papasakosiu plačiau, Cinema Bizarre sugrįžimas į mano gyvenimą ir dar milijonai kitų nuostabių smulkmenų. Sugrįžusi kūryba. Beveik numegztas šalikas. Tos dainos ir tas balsas, kuris įkvėpia. Gerai, užteks kalbėti tais trumpais sakiniais. Viskas iš eilės.

Taigi, buvau ką tik padariusi trumpą pertrauką ir dabar vėl sėdau rašyti sugrįžusi iš miško. Ten berenkant mėlynes man parašė Sima ir nudžiugino tuo faktu, kad mes tikriausiai šią vasarą susitiksime. Laukiu meetų. Man labai patiko susitikti ir pabendrauti su Sandra (kuri mane gerokai nustebino, nes iš tiesų buvau susidariusi apie ją kitokią nuomonę. Žinoma, nustebino iš gerosios pusės. Ji tikrai labai mielas žmogus), o dabar svajoju pamatyti Simą ir Laurą. Galbūt ir daugiau meetų susiplanuosiu. Pasiilgau tų nuostabių merginų.

Ir pagaliau apie Šventąją (toks ir buvo mano šio pranešimo tikslas). Nuotraukas įkelsiu vėliau, nes prie šio kompiuterio, iš kurio paskutiniu metu jus pasiekia mano pranešimai, neprisijungia mano fotoaparato laidas (vat tau ir modernios technologijos). Bet buvo tikrai gera keturioms dienoms ištrūkti iš Ukmergės, pabūti kitur, galų gale pabūti prie jūros, aplankyti seniai matytas geras vietas, pasvajoti, paskaityti, paklausyti muzikos kitoje aplinkoje, nueiti į kiną Palangoje žiūrėti paprastos romantinės komedijos ir pabūti toje senoje, bet kažkodėl mieloje kino/teatro/... salėje. Aprašyčiau viską plačiau, bet norėčiau tai daryti tuo pačiu įkeldama nuotraukas. Mąstau vaizdais. Taigi, truputi reikės palaukti mano "Šventosios-Palangos-autostrados kronikų". Ačiū, jeigu jums užteko kantrybės perskaityti šį ilgą, pagalais parašytą pranešimą, kurio metu mano mintys šokinėjo lyg pakvaišę, nes tikrai noriu tiek daug visko papasakoti. Greitai bus daugiau naujienų.

2 komentarai:

yra rašė...

manau, kad tikrai susitiksim šią vasarą. ^^

Donata rašė...

Aš irgi taip manau. Ir labai to laukiu.