pirmadienis, vasario 08, 2010

spektaklių maratonas, regetonas ir juodos klasikos ritmas

Taip seniai rašiau, nė pati nepastebėjau, kaip greitai pralėkė laikas. Iškart apie nuostabius įvykius.
Vasario antrą dieną buvau spektaklyje "Radijo ereliai", kuris man labai patiko. Juokiausi visą visą laiką, kurį praleidau salėje, tą patį (užtikrinu) darė ir kiti žiūrovai. Spektaklyje vaidino Gytis Ivanauskas, taigi išsipildė mano svajonė pamatyti jį ne tik šokantį, bet ir vaidinantį (o vaidina jis tikrai labai gerai). Tiesa, šokantį jį irgi greitai pamatysiu gyvai, nes 28-ą dieną su Silva eisim žiūrėti "Šok su manimi" teatralizuoto šokio spektaklio. Beprotiškai to laukiu. Šokių esu labai pasiilgusi, ir kas kart pamatant kitus šokant man užima kvapą. Greičiau ateitų ta vasario 28-oji.
Taip pat ėmiau mokytis šokti regetoną. Nieko labai sunkaus nėra, bet kai lėtai, pagal pamokas, padariau visus judesius, pagal muziką juos atlikti vos spėjau. Bet dabar jau visai neblogai moku. Netgi susidėliojau savo pačios regetono versiją, sujungta iš įvairių pamokų ir "Šok su manimi" porų šokio. Gera nors trumpam vėl grįžti prie šokio. Ne, jis niekada nedings iš mano širdies.

Komentarų nėra: