pirmadienis, gruodžio 21, 2009

prieš premjerą

Prieš premjerą ir sėdi žmones taip, kaip dabar aš: su susuktais, skara aprištais, suktukų pilnais plaukais, pripurkštais lako ir dar velniai žino ko ir mintyse svarsto, ar tikrai viską susidėjo, ar nieko nepamiršo pasiimti. Tokioj būsenoj dabar esu aš, mat rytoj mes vaidinam savo Kalėdinį spektaklį ir nors vaidmuo menkas, jam reikia keistai daug pasiruošimo - suknelės, korseto, batelių, susuktų plaukų, papuošalų, žiedų ir t.t. Būsiu it vaikščiojanti dekoracija ar greičiau Kalėdų eglutė.
Žinoma, tai turi ir daug pliusų - vaidinti man patinka + pagaliau atostogos + gražiausios metų šventės + vakarėlis su draugėmis pas mane su nakvyne po spektaklio. Taigi, galima atsipūsti nuo mokslų ir džiaugtis.
Šiandien per anglų pamoką, kaip ir kiekvienais metais (gaila, kad šie jau paskutiniai, kai tai darome) dainavome kalėdines angliškas dainas. Na, visas tas Snow is falling, all around me, children playing, having fun... Ir, aišku, Abbos Happy New Year ir Mariah Carey All I Want For Christmas Is You. Tai labai gera ir smagi tradicija, labai ševntiškai nuteikia. Jeigu jau per anglų dainuojame, tai visi suprantam, kad šventės jau visai čia pat :)
Rytoj pasiimsiu fotoaparatą į užkulisius ir pabandysiu pagaudyti gerų kadrų. Paskui labai smagu tas nuotraukas peržiūrinėti. O dabar bėgu patikrinti, ar tikrai įsidėjau batelius, nes šokti basai niekas man neleis! :)

1 komentaras:

yra rašė...

smagu, kad bent kažkieno premjeros būna tokios smagiai jaudinančios : ).