sekmadienis, gruodžio 13, 2009

kvepia Kalėdomis

Uf, kaip ilgai nerašiau. Kaip visada, aš tiesiog užsivertus darbais - nors man visai patinka toks gyvenimo ritmas. Šeštadienį buvau lietuvių kalbos olimpiadoje. Buvo...smagu, juk ėjau kartu su Silva, tai po olimpiados nieko per daug nesitikėdamos iš viso šito reikalo nuėjom į kavinę, išgėrėm kavos ir pasivaikščiojom po miestą. Buvo tikrai linksma, o ir pašnekėti visada randame apie ką.
Mokykloje artėja Kalėdų puota, tiksliau, Pelenės puota, kurioje būsiu rūmų dama (labai prašom nesijuokti, vaidmuo nedidelis, bet su suknelių paieškomis teko pavargti). Šiaip ar taip, iš užuolaidos ir korseto išėjo visai nebloga suknelė. Per vaidinimą turėsim šokti, todėl su auklėtoja ir šokių mokytoja vis einam repetuoti, taip dingdami iš kurios nors pamokos. Žinoma, puotos artėjimas pranašauja ir artėjančias atostogas bei... Kalėdas :) Su draugėmis keisimės dovanomis, ir aš jau šį tą gražaus radau, dabar tetrūksta antros dovanos dalies. Žinoma, reikia ir namiškiams dovanų parūpinti - tai vienas nuostabiausių dalykų man, kai eini po parduotuves ir ieškai mielų daiktų, kuriuos Kūčių vakarą slapta padedi po egle. Kalėdų džiaugsmas pasiekė ir mane :)
Lietuvių mokytoja pasiūlė dalyvauti Filologų konkurse, ir tai mane truputi išgąsdino - seniau esu apie tai kalbėjusi su bibliotekininke ir žinau, kad tai ne šiaip koks konkursėlis, tai jau rimčiau. Jaudinuosi, bet labai tikiuos, kad mano eilėraščiai vertintojams patiks. Na, belieka laukti ir tikėtis, be to, rašymo vis dar apstu. Kad ir šiandien turiu parašyti straipsnį apie nuotraukų parodą mokykloje, kuris atsidurs miesto laikraštyje. Darbo daug, taigi lekiu.

Tikėkimes, prisnigs ir Kalėdos ateis su sniegu! :)

Komentarų nėra: