šeštadienis, lapkričio 21, 2009

ko reikia geram savaitgalui?

Visų pirma, tinkamo nusiteikimo. kai išsimiegi, atsikeli ir su puodeliu kavos gali žiūrėti senas įsirašytas serijas, tada savaitgalis turėtų prasidėti gerai. Tiesa, kai vos atsisėdus į fotelį į viršų atvirsta mažas padauža, reikia pasistengti, kad tai tau negadintų nuotaikos. Man šį rytą nesugadino - smagu su Arnuku. Be to, turiu naują namų gyventoją - mažą katinėlį, kuris šį ryt atklydo prie mano namų. Toks pūkų kamuoliukas, labai meilus ir labai mieguistas (kaip ir visi maži kačiukai). Vardą gavo iš manų mėgstamų dalykų kolekcijos - Neitas Piratas Deppas fon Džeimsas. Neblogai skamba, ar ne?
Apsidžiaugiau į paskutinį pranešimą sulaukius komentarų. Ir pagalvojau, kad pati ne visada pasidomiu kitais, bet noriu, kad domėtųsi manim. Todėl po šio pranešimo lysiu į Jūsų, mieli skaitytojai, blogus, ir patyrinėsiu, kaip Jūs gyvenate. Gera, kai prisimena tave, gera pačiai suteikti džiaugsmo kitiems (nors gal kiti ne tokie priklausomi kaip aš nuo komentarų ;D).
Šiandien Cosmo perskaičiau vieną gerą straipsnį apie valią. Esu viena iš tų, kuriems jos trūksta - per ilgai užsisėdžiu prie kompo. Laikas ugdytis valią. Turiu nemažai minčių naujai istorijai, ir ją pradėsiu rašyti į sąsiuvinį, o kompas liks blogo įrašas, el.paštui ir kitiems dalykams, bet per dieną pusvalandžio bus gana. Tikrai gana.
Komentaruose rašėt, kad pas kai kurias vis neskelbia karantino. Taigi neliūdėkit, nes dar nutiks taip, kad kai tie, kuriems paskelbtas karantinas, grįš į mokyklą, jūs gausite poilsio :)
Gerai, aš jau bėgu, pusvalandis praeina greitai ;}

2 komentarai:

Inga rašė...

trūksta valios? jei tu sakai dėl to, nes daug prie pc būni.. tai galiu patarti tik vieną užsiimk įdomia veikla ir nesinorės prie pc būti :)

Zwinky rašė...

Aš labai norėčiau išgirst, kaip tu tą katinėlį šauki ;DD Dėl gero savaitgalio sistemos visiškai pritariu ;]