penktadienis, lapkričio 27, 2009

kino filmai ir serialų pliusai muzikos skoniui

Sveiki visi. Šią savaitę vėl sėdžiu namie, nes karantiną mums pratęsė. Atvirai sakant, manau, mums žiauriai pasisekė, kad dar savaitę galėjom pabūti namuose. Ta savaitė jau į pabaigą lekia, bet džiaugiuos pailsėjus, vėl bus laikas grįžti į mokyklą.
Vakar žiūrėjau Timo Burtono Košmarą Prieš Kalėdas. Tas žmogus genijus - jo filmai tokie... net nežinau, kaip pasakyti. Atrodo, nieko labai ypatingo nėra. Nei nepaprastos kompiuterinės grafikos, nei labai gyvai ir tikroviškai nupieštų veikėjų, kaip dabartiniuose filmuose - man šis filmas net priminė senosios animacijos filmukus. Bet jis buvo nuostabus! Pagrindinė mintis ir visos problemos iškeltos pakaitant tiesiai į dešimtuką, o visiškai kitoks pastatymas, kitaip atrodantys veikėjai sudomina. Jei kas nematė, patariu būtinai pasižiūrėti. Absoliučiai, patariu pasižiūrėti ir kitus jo filmus. Pati esu mačius Svynį Todą, Košmarą Prieš Kalėdas, Čarlį ir Šokolado fabriką bei Marsas Atakuoja, o dabar jau už... maždaug už 32 minučių turėtų atsisiųsti ir Mirusi Nuotaka. Ir nekantriai laukiu Alisos Stebuklų Šalyje, šis filmas kine pasirodys jau kitais metais. A, dar viena priežastis, kodėl man patinka Burtono filmai - daugumoje jų vaidina Johnny Deppas. Nepaprastas duetas.
Daugiau apie kino filmus - knaisiojuosi įkvėpimo ir dar kartą su džiaugsmu žiūriu Auksinį Kompasą bei Narnijos Kronikas: Princas Kaspijanas. Tai puikūs fantastiniai filmai, kaip pasakytų kai kurie žmones - tai pasakos. Bet jas sukurti, užrašyti, pastatyti filmą yra sunkus darbas. Nors atrasti visus tuos kitus pasaulius savo vaizduotėje vis tik yra labai įdomu.
Dar viena naujiena - serialai gali pridėti daug pliusų muzikiniam skoniui. Aišku, tai sena gera tiesa - pasižiūri serialą, atsisiunti jo metu skambančių dainų ir klausais, ir džiaugies. Bet retai girdžiu apie senas geras dainas iš serialų, pavyzdžiui, kurtas 1985 metais. Aš vieną tokią aptikau seriale Liežuvautoja ir dabar ji skamba mano galvoje, mano ausinėse, mano mintyse. Tai Lincoln Hawk - Everytime. Nuostabi daina.
Šį savaitgalį, jeigu neišsigąsiu gripo per daug, tikriausiai sėdėsiu Kaune, kino salėje ir žiūrėsiu... ką? Jaunatį? Kalėdų giesmę? Nežinau. Aš pasimetus. Kažkodėl masinis Jaunaties kultas manęs per daug netraukia... Na, laiko nuspręsti dar bus.

Gero savaitgalio ;}*

6 komentarai:

Monikutė. rašė...

tai kiek jums buvo karantinas? mums tai tik paskelbė ketvirtadienį ir jau antradienį į šūlę.

Zwinky rašė...

O.O sėdžiu apšalus.ta daina man irgi taip patiko iš liežuvautojos, kad net atsisiunčiau ir į mp3 įsikėliau.čia tai geras ;DDD ir negana to, masinis Jaunaties kultas manęs irgi netraukia. Padarė čia grynai komerciją. Man ši mada nepatinka ;//

Donata rašė...

Monika, karantin1 turėjom beveik dvi savaites - anos savaitės antradienį jį paskelbė, tada šios savaitės pirmadienį nuėjom į mokyklą ir jį pratęsė dar šiai savaitei.

Aurelija, mūsų nuomonės jau kelintą kartą sutampa :} Ta daina tikrai fantastiška. O dėl Jaunaties - man patinka knygos idėja, bet ją padarė labai komerciška. Todėl ir per daug nesižaviu šiuo kultu.

Inga rašė...

kalbant apie jaunatį, aš gailiuosi, kad pirmiau knygą perskaičiau. nes dabar žiūrėdama vis palyginsiu filmą su knyga ir keiksiu manau filmą, nes jis vėl bus prastas nei knyga. todėl mieliau pirma pažiūriu filmą, o po to knygą skaitau. o kadangi dabar esu knygą perskaičius, tai bijau žiūrėti filmą, nes manau nusivilsiu. O šiaip mane ir traukia ir ne :D

Greta. rašė...

neradau tos dainos niekur parsisiųsti...;/
Dėl jaunaties.. žiūrėjau šį filmą ne kine, o namuose ir manęs jis visiškai nesužavėjo, netgi galiu sakyt, kad nusivyliau. Visa, kas geriausia tame filme, sukišta į trailerį. Ir išvis, nusibodo man tas Twilight sagos kultas, viskas per daug perspausta ir komerciška.

Donata rašė...

Inga, žinoma, visada lyginame filmą su knyga, ir aš tą patį darau. Šiek tiek baisu nusivilti, bet šiaip man patinka knygos idėja, knyga tikrai gera, tad bet kuriuo atveju, net jei filmas bus blogas, būsiu perskaičiusi gerą knygą :)

Greta, galiu atsiųsti per skype tą dainą jeigu nori ;)
Dėl Jaunaties filmo aš esu jau daug nuomonių girdėjus, ir visos labai skirtingos - vienai draugei taip patiko, kad žiūrėjo namie 8 kartus (devintą kartą kine), o kita sakė, kad filmas labai nuobodus. Todėl man gana įdomu pačiai jį pamatyti.
O Twilight kultas ir man nepatinka...