penktadienis, liepos 31, 2009

Vertingiau nei maniau



Taip, aš toliau krečiu kvailystės. Iš tiesų viskas yra vertingiau nei maniau. Blogas, pranešimas, mintys... Atrodė, na, ištryniau, ir tiek. Ne, viskas ne taip. Sima man padėjo tai suprasti. Iš vienos pusės čia - tik užrašai. Iš kitos - daug svarbesni dalykai, mintys, prisiminimai, tie užrašai apie draugystę ir kitus nuotykius. Ir tai svarbu. Tik dabar tai suvokiau. Neveltui sakoma, kad tik praradus supranti, kaip tai buvo svarbu.
Todėl sugrąžinau senąjį blogą ir nutariau daugiau nebekrėsti panašių dalykų. Viskas yra daug vertingiau nei maniau. Vertingiau ne tik man, bet ir kitiems. Niekada nemaniau, kad blogo ištrynimas paveiks ne tik mane. O pasirodo paveikė ir kitus. Tai atrodė neįtikėta man pačiai, nes trindama nesureikšminau blogo. Elgiausi kvailai. Pati save sutikus nepažinčiau...
Taigi, klaidos pripažintos. Ir aš išmokau svarbią pamoką - kartais dalykai, kurių nesureikšmini, yra daug svarbesni, nei manei. Kartais ne tik tau, bet ir kitiems.
Ir dar noriu padėkoti Simai. Žinai, aš iš tiesų nežinau, ką be tavęs daryčiau... Ačiū :*** Žinok, tai, kad blogas vėl čia, ir tai, kad aš išmokau labai svarbų dalyką, yra tavo nuopelnas.

Šiandien Rugpjūčio pirmoji, taigi turim paskutinį vasaros mėnesį nuveikti viską, ką norėjom, ir pasiruošti naujiems mokslo metams. Naujas lapas kalendoriuje, naujas mėnuo. Pamirškim nesėkmes ir kvailystės (taikau sau) ir pamėgaukim likusia vasara. Mano paskutiniai planai - pabaigti žiūrėti Alma Pirata ir nulėkti savaitei į Kauną, kur manęs lauks keli meet'ai ir didelė kino salė... Labai laukiu.
Gerai, sėkmės visiems ;}*

Su meile,

Donata

4 komentarai:

kinomanija rašė...

Yes! You are back. xD* Nerealu.

percula rašė...

Labai džiaugiuos kad vėl rašai į senąjį BLOG'ą :)Šaunuolė, ir daugiau nebekrėsk kvailysčių :DD

Gigute rašė...

Sveikinu pripažinus klaidą, tai daugeliui yra neįmanoma. :) :) :)
Asmeniškai man, nepriimtina naikinti tai, ką kūriau... Tad džiaugiuosi, kad išsaugojai užrašus... :)

Donata rašė...

Jūs nuostabios - labai ačiū, kad mane palaikot ;}*