antradienis, liepos 07, 2009

"Tuštumas reikia užpildyti, įpročius ir paslaptis išmesti..."



Taip taip, būtent tai ir reikia padaryti. Galbūt tada viskas stos į savo vietas ;}
Kiek kartų girdėjau - "Tai tik gražios frazės, bet jos nieko nesako...". Oi, dar ir kaip sako. Tik įsiklausyti reikia.
Benja dainuoja "Hey Soledad" ir jo balsas leidžia mano mintims išskristi pro langą ir vėl susimąstyti. Esu girdėjus, kad per giliai knaisiojuosi. Kartais tai sunku, labai vargina, o kartais leidžia pasijusti geriau. Tai lyg kelionė per save. Žinai, kad bus sunku, bet trokšti sužinoti ir atrasti daugiau.
Vasaros laikas bėga ir man atrodo, kad jis skuba. Na ir tegul. Užtat aš niekur neskubu. Ir nors manęs jau niekas nestabdo pabėgti, lieku čia ir mėgaujuosi vasara kaip tik galiu. Iškart galiu tituluoti "Porą laukiamiausių vasaros įvykių" - tai savaitė gyvenimo Kaune ir meet'as su Sima ;**
O dabar aš skaitau "Užtemimą" ir mokausi ispanų kalbos. Ai, dar tyrinėju per paskutinius porą metų kine pasirodžiusius filmus, rašausi režisierius, aktorius ir pačius filmus. Kinomanija labai smagus užsiėmimas ;*
Keista, bet galva visai tuščia ir aš neturiu idėjos rašymui. O rašyti aš noriu. Todėl nieko nepraleidžiu pro akis it snaiperis, vaikštau gatvėmis, stebiu ir galvoju. Žinau, kad lemputė galvoje užsidega tada, kai mažiausiai tikies, bet aš kantriai ieškau idėjų ir įkvėpimo. Pastebiu, kad mane labai įkvepia Sin Bandera su savo daina Te Vi Venir ir vakarai balkone su puodeliu arbatos.
Aš pasigausiu sau idėją. Nes nenoriu rašyti apie bet ką. Įrodysiu.

2 komentarai:

percula rašė...

Man irgi kartais būna, kad NORIU kažką parašyti, pasigauti idėją, bet kai rašau, gaunasi tik apie tai, ką veikinėju... Bet visgi skaityti įrašą buvo smagu :)

Gigute rašė...

Aha, vasara kažkur skuba... :(