sekmadienis, liepos 05, 2009

Ispanijos vaizdai

Pažadėjau, tad laikas įdėti - nuotraukos iš Ispanijos ;}*



Čia yra įėjimas į terasą, kurioje pusryčiavau, skaičiau, sėdėdavau vakarais - žodžiu, viena geriausių vietų namie ;}*


Mano pirmoji diena Ispanijoje ;}* Už manęs matyti gatvė, kurioje gyvenau.



Pirmąją dieną, prie jūros ;} Ši vieta buvo visai netoli nuo mano namų ;}*



Paplūdimys... Aš jo jau pasiilgau...







Antrą dieną sustojom kalnuose. Vaizdai tikrai užburiantys...



Į šį kalną mano pusseserė Giedrė buvo užlipusi!



Kai dar buvau pradinukė, mano mokytoja man palinkėjo kada nors nusifotografuoti prie tikrų kaktusų, nes man labai patiko kaktusai botanikos parke... Jos palinkėjimas išsipildė ;}*



Užburiantis vaizdas nuo kalno į jūrą.





Valencijos mieste



Čia stebėjau delfinų pasirodymą ;}



Prisiminimas iš Mokslo ir meno muziejaus Valencijoje.



Gandija



Palmių parke, Miramaro plajuje



Pilis šalia Culleros miesto. Dabar joje yra įrengta bažnyčia.



Culleros miestas nuo kalno ;}*



Paskutinė diena - kalnuose... ;*



Su Giedre (mano pussesere). Te extrano... ;**



Kaip sakė Vika - mūsų pilna visur ;D** Su Erreway palaikančiu plakatu šalia Belleguardo plajaus ;}

Pora dovanų Ispanams -



8 komentarai:

yra rašė...

Dios, Donata, kai kuriose foto negaliu Tavęs pažinti!

Zwinky rašė...

Amazing o.o Nuostabios fotografijos ;3

ss rašė...

Labai gražios nuotraukos, o pati juose nuostabiai atrodai. :)

Liūdesio draugė rašė...

Tikrai nuostabios foto,ypač trys paskutinės ;D*

Gigute rašė...

Fainos nuotraukos :) :) :)

kinomanija rašė...

Nepakartojama. :]*

Donata rašė...

Dėkui ;** Manęs nieks nebeatpažįsta ;DDD

percula rašė...

Patiko nuotraukos :)