ketvirtadienis, birželio 11, 2009

Kas svarbiausia



Po kompo krėstų cirkų, kai aš niekaip negalėjau parašyti nei vieno pranešimo, pagaliau jis buvo nuvežtas pas vieną gerą dėdę, kuris jį sutaisė, ir dabar aš galiu ramiai parašyti čia ir pasižiūrėti Alma Pirata, kurio taip pasiilgau <3* Iš tiesų pasiilgau Allegros ir Benicio, nuostabių veikėjų, kuriuos vaidina nuostabūs aktoriai ;**
Kas svarbiausia, vėl jaučiuosi laiminga. Tiesa, laimė gerokai suklijuota iš mažų gabalėlių tais gražiais žodžiais, kuriuos šiandien perskaičiau forume savo temoje, tomis maloniomis akimirkomis, kai žiūriu Alma Pirata, tuo juoku, kuris skambėjo tada, kai su Silva darėm klasėje plakatą, tuo džiaugsmu, kurį suteikė Simos laiškas ir pokalbiai su mielais žmonėmis per skype. Ir ta vienintele daina... Bosson - You're One In The Million. Ir aš tada pasijaučiu ta viena iš milijono. Ir netgi pasižiūrėjau Silvos išgirtus TOP modelius. Na ir ką, visai nieko.

Tiesa, jaučiaus vakar labai vieniša. Nežinau, sėdėjau vakare, pasižiūrėjau į raudoną saulę, į dangų, ir ašaros susikaupė akyse. Rodos, kažkas širdyje susikaupė ir nori išsiveržti būtent ašaromis. Bet aš neverkiau, nes žinojau, kad tuoj paklaus kas nors kas nutiko, o aš atsakymo nežinosiu. Arba tiesiog nutylėsiu.

Bet vis vien netvirta laimė gyvena manyje, galbūt ji, kaip ir aš, užaugs ir liks manyje ilgesniam laikui, nepabėgs. Aš tikiuosi, viliuosi ir beproto dėkoju tiems žmonėms, kurie yra su manim. Net jeigu jie to ir nežino, nežino, kad šie žodžiai būtent jiems, tikrai dėkoju iš visos širdies. Karolina, jeigu perskaitysi, tai tie žodžiai, kuriuos parašei mano temoje forume mane labai paveikė. Užliejo tokia šiluma, džiaugsmas, buvo taip gera. Ačiū už tai. Ačiū, kad tavo žodžiai leido man tai patirti. Aš visada su tavim. Ačiū, nes jaučiuosi reikalinga, ačiū, nes žodžiai mane veikia kažkokia magiška jėga, kuri leidžia pasijusti lengvai it paukštis ir pajusti šilumą, kurios man šiuo metu taip trūksta. Ačiū.

You're One In A Million <33*** Dėkui, kad skaitot.

5 komentarai:

kinomanija rašė...

Ei, kodėl nepapasakojai kas nutiko? Bet daba rjau viskas gerai ar ne?

Donata rašė...

Nes nežinojau, ką tiksliai pasakot... Tiesiog buvo toks kvailas jausmas apėmęs. Bet dabar tikrai viskas gerai, beje, labai ačiū, kad parašei ;*

kinomanija rašė...

Nėra už ką, kur aš dingsiu... :]***

Inga rašė...

man irgi ta daina Bosson patinka :)

Donata rašė...

Jo, labai graži daina ;}*