trečiadienis, balandžio 08, 2009

Pienso en ti



Šiuo pranešimu noriu labai padėkoti Simai. Pirmą tai už tai, ką vakar man parašei per gmail'ą. Iš tiesų niekada nemaniau, kad už mane kas nors taip kovos, palaikys. Mane tai labai sujaudino, patikėk. Žodis dėkinga čia netinka, reikia kažko daugiau... :***
Dar noriu padėkoti už tai, kad su tavim pasikalbėjus man visada pasidaro geriau. Tiesiog gal tu skleidi kažkokius burtus, bet taip nutinka. Ačiū, kad visada išklausai ir supranti. Kad visada patari, ir dažniausiai mes tiesiog pasijuokiam iš tų bėdų, kurios dar prieš minutę atrodė tokios rimtos. Ačiū.
Abi dabar mažiau laiko praleidžiam forume, bet aš labai laiminga, kad mūsų draugystė tuo nesibaigė. Ir ačiū už nuostabiausią gimtadienio dovaną.
Aš galiu dėkoti už viską, sąrašas begalinis, bet esmė ta, kad noriu pasakyti, jog tu esi labai nuostabus žmogus ir man labai pasisekė, kad susipažinau su tavim. Ačiū už mūsų draugystę :***
Ačiū.