sekmadienis, kovo 15, 2009

Neįvertintas darbas?



Na ką, baigėsi mūsų visų katino dienos, nuo rytojaus šliaušim į mokyklą. Bet ką gi, toks jau tas gyvenimas, nepamirškit, kad ir mokykloje gali būti smagu - tereikia labai norėti, ir atsiras pramogų :}
Bet aš ne apie tai.
Su draugėmis ruošiuosi vienam renginiui apie Žemę, ekologiją ir pan. Kiekvienai komandai reikėjo pasidaryti emblemas. Per atostogos susitikau su Silva (mano draugė), išrinkom komandai pavadinimą ir padarėm emblemas. Kai sugalvojau pavadinimą, paskambinau kitoms ir paklausiau, ar joms jis patinka. Tada vsios sutikom su tokiu pavadinimu.
Dabar staiga Žyga ir Eglė (kitos komandos narės) pareiškė, kad pavadinimas joms nepatinka. Hm... Silva tai sužinojus pareiškė, kad tegul pačios ir darosi emblemas ir renka naują pavadinimą, nes mes ir taip kol išrinkom senąjį galvas ilgai sukom. Aš su ja sutinku. Mes viską darėm atsiklaususios jų, o dabar, kai jau viskas padaryta, vėl pradėsim iš naujo? Piktina ir tai, kad Žyga su Egle susitarė, o tik tada pasakė man. Silva gal ir būtų išvis nežinojus, jei nebūčiau jai parašius šios naujienos. Čia kas, komandos susiskirstimas? Kaip tokia nevieninga komanda gali kur nors dalyvauti - ir net - ką nors laimėti? Šansai menki.
Ir vėl narplioju seną problemą - nejau niekada taip ir nebus tos tikros draugystės? Kas čia per pinklės ir kodėl nuolat į jas įkliunu aš? Kas per kvailos intrigos? Atvirai sakant, man taip nusibodo... Nejau aplink mane esantys žmones visai nevertina ir nenori tos tikros draugystes, kurią noriu jausti aš? Gal tikrai atsiradau čia iš kažkur kitur, iš kitos planetos, pasaulio, iš ten, kur gyvena kitokie žmones? Taip norėčiau joms į akis išrėkti, kad baigtume šitą tinklą regzti ir įneštume į draugystę nors lašą nuoširdumo.

***
Klausiau Inmortal ir visą laiką klausydama apie Simą pagalvoju ;D*** Reikia man į Klaipėdą važiuot ;}*
Iš tiesų manau man labai pasisekė, kad radau čia ją. Internete tikrai sunku rasti draugų, kurie ir susitikus su tavim liktų tavo draugais, kurie būtų tokie patys ir už kompiuterio ekrano ir realybėje :}* Taip. Važiuosiu į Klaipėdą.

3 komentarai:

Indriuks rašė...

Pažįstamas jausmas, apie tą draugystę...;]

RaimaMarisa rašė...

GAIL,JOG TAU KARTAIS NESISEKA SU DRUAG4M,BET JUK YRA SIMA... Ir tai viska manau pakeicia ;}*
sekmes darbe ;]*

kinomanija rašė...

Donata!! Laukiu Tavęs Klaipėdoje, labai labai labai laukiu. Spjauk į tas intrigas ir kaip jau sakiau per emial - pasakyk joms viską nuoišrdžiai. Nuoširdumas yra geriausias vaistas kuris keičia viską. :}*