šeštadienis, vasario 28, 2009

Kažkas pasikeitė? Bet man patinka.



Rodos, kažkas tikrai pasikeitė.
Pirma, atsisakiau to "juodojo" pasinešimo. HP, Emma... Taip, jie man patinka, bet baigėsi tas visų Emmos foto susikėlimas, kurios užimdavo visą kompą, tas jausmas kad "turiu susikelti, juk ji man patinka". Taip, ji puiki aktorė, HP geros knygos, filmai, bet jie tėra tik knygos ar filmai. Tegul tuo ir lieka.
Dabar aš vėl grįžau prie Erreway. Taip, dabar kompe pilna jų nuotraukų, bet tai ne tas pats kaip su Emma ar HP. Erreway muzika ir jie patys mane įkvėpia, jie nuostabūs, o kiekviena kompe esanti foto skirta žiūrėti, o ne tik tūrėti.
Antra, santykiai su tėvais. Tėvas su manim nebesikalba. Ne vieną kartą taip buvo, bet šį kartą aš nenusileisiu. Jo elgesys mane žiauriai įskaudino, negalėjau patikėti tuo. Nenoriu visko smulkiai pasakoti, bet daugiau jis manes nekontroliuos, kaip draugės sakė, lyg kalinio. Kad ir kaip skaudu pyktis, negrįšiu atgal, nes nenoriu vėl virstkaliniu be jokios savo valios.
Trečia, klasiokai. Taip, jie tikri kvailiai, bet man jau vienodai. Tiesiog seniau norėjau vieningos klasės, dabar supratau, kad nesusidėsiu su jais vien dėl tos "išsvajotosios" vienybės. Su tokiais "auksiniais" berniukais ir mergaitėmis bendrauti tas pats kaip kalbėtis su daržovėmis. Neverta aukoti savo įsitikimų ar nervų dėl tokių žmonių. O keli tame košmare aptikti normalūs žmones man padės išgyventi visa tai.
Ketvirta, numonė. Iš tiesų nesu drąsuolė, bet kartais pere daug nusileisti kitiems irgi kvaila. Ne, daugiau to nebus. Ir jie su jokiais savo "Harias Poteriais" nelips man ant galvos.

Galbūt galėčiau vardinti toliau, bet esmė tame, kad keičiuosi aš visa, atskirų pasikeitusių dalykų daug, bet viskas sueina į mane.
Ir tikrai myliu gyvenimą. Šią akimirką mano nuotaika puiki. Dar daug laukia dalykų, kurių noriu padaryti, todėl baigiu pranešimą.
Ir žinot ką? Seniau maniau, kad būti kažkuo išskirtinei ir yra tikroji vewrtybė. Dabar supratau, kad reikia būti savimi, o ne kažkuo kitu. Tokių žmonių dabar tiek mažai, kad tu iškart tapti išskirtine.

Gero savaitgalio :}*

3 komentarai:

yra rašė...

Šaunuolė dėl savo požiūrio ;].
Nepasiduok blogai kitų įtakai ;D

kinomanija rašė...

Šunuolė... :}*****

RaimaMarisa rašė...

sauniole,kad nepasiduodi :}***
mes su tavimi <3