penktadienis, sausio 02, 2009

Metų skaitytojo konkursas



Mano svajonė :}*
Tad jau šiandien išsiunčiau rašinį konkursui ir tikiuos patekti tarp penkių laimingųjų, kurie rungsis dėl Metų skaitytojo titulo. Iš tiesų pats titulas man nėra svarbiausia. Nėra svarbu nei nugalėtojo laukiantis prizai. Svarbiausia, kad tai...nauja patirtis, mano įvertinimas, mano, kaip skaitytojos svajonė.
Skaitau, nes man tai patinka, bet konkursai, susiję su knygomis mane visada traukė, o tai yra pagrindinis, didžiausias, garbingiausias konkursas.
Tiesa sakant, šį rašinį aš išsiunčiau savo lietuvių kalbos mokytojai perskaityti, bet iš jos atsakymo niekaip negaunu, o terminas baigias jau sausio 4 dieną... Tad šiandien, vos prieš kelias minutes, pati išsiunčiau rašinį konkursui. Bibliotekoje man pasiūlė pasitarti su mokytoja dėl dalyvavimo, bet tai mano svajonė, ir jeigu mokytoja negali man laiku padėti, aš tiesiog pasitikėsiu savo sėkme ir...viską padarysiu pati.
Et, kaip laukiu tų 5 laimingųjų paskelbimo... Ir tikiuos patekti tarp jų.
Dėl savo svajonės.

6 komentarai:

kinomanija rašė...

Pateksi Tu į tą 5-uką ir laimėsi pirmają vietą, ;]*** Pamatysi, viskas bus gerai. :}***

Donata rašė...

Sima, ačiū :}*** Ką aš be tavęs daryčiau :}***

yra rašė...

Šaunuolė ;D
Sėkmės ;]**

Donata rašė...

Ačiū Laura :}***

Monikutė. rašė...

sėkmės. *(:

Donata rašė...

Ačiū :}***