pirmadienis, sausio 19, 2009

"Ir už laisvę..."



Šiandien perskaičiau forume vienos forumietės nuomonę mano istorijos temoje. Ji rašė, kad dabar jai ašaros skruostais ritas, nes ji suvokė, kaip pasiilgo Erreway. Ir tada supratau, kodėl taip norėjau vėl apie juos rašyti. Aš jų taip pat pasiilgau. Norėjau sukurti juos savo istorijoje, lyg vėl prikelti, kad jie vėl būtų su manim...
Rodos, tik tas serialas, tik tie žodžiai gali suteikti jėgų toliau kovoti. Kovoti už laisvę. Prisiminti viską, kas nutiko.
Taip norėčiau, kad serialą vėl rodytų... Jis buvo tapęs mano gyvenimo dalimi. Be jo dar dabar taip tuščia. Kartais tai pajaučiu. Pajaučiu, kad man kažko labai trūksta.
"Ir už laisvę..." Už laisvę. Už tai, kad jie visada liks mano širdyje.
Už Erreway.

6 komentarai:

yra rašė...

Auksniai žodžiai.Auksinės mintys .
Aš pradėjau išnaujo žiūrėti [xDD] ir žiūrėsiu tol ,kol nebepajėgsiu.Vis iš naujo ir iš naujo .

Donata rašė...

Aš sakiau visas serijas reiks atsisiųst ar bent jau dalį serijų, nes labai noriu vėl žiūrėti...

kinomanija rašė...

Aš irgi pradėsiu žiūrėti iš naujo nuo pat pirmos serijos kol iškalsiu mintinai kievieną siužetą. [xDD] O šiaip nuostabūs žodžiai. :}
Nesusilaikiau ir taip pat p[arašiau apie Ew. ;D
(Tikiuosi dėl to nesupyksi
)

laumė. rašė...

už laisvę. Už Erreway ;D*

Donata rašė...

Būtend :}**

Viktorija rašė...

Reiks matyt vėl pradėt RW žiūrėt. Perskaičiau Tavo, Simos temas apie Erreway ir iš tikrųjų supratau, kad pati jų pasiilgau. Norėčiau, kad grįžtų.