antradienis, gruodžio 30, 2008

Toli nuo pasaulio



Visiems visada trukdė mano muzika. Todėl dabar gavau ausines (big ;D) ir galiu klausytis muzikos tiek, kiek noriu niekam netrukdydama. Tad mano mylimos Atraccion x 4 dainos dabar skamba tik man vienai.
Tad taip atitolusi nuo pasaulio tik dabar supratau, kad ryt paskutinė metų diena. Artėja nauji metai, galbūt ir permainos kartu su jais. Ko norėčiau iš kitų metų? Iš tiesų norėčiau tik laimės. Paprasto, nesuvaidinto džiaugsmo. Aš turiu viską, ko tik galiu norėti, o tai, kad mano kišenės neprikimštos pinigų ar kad aš neturiu būrio draugų nėra jau taip blogai. Aš galiu kurti, dabar galiu ir muzikos kiek noriu klausytis, mokausi fotografijos pagrindų, skaitau knygas, rytoj sulauksiu savo mažojo draugo Arnuko, puseserės vaiko, atšvęsiu su šeima Naujus metus. Aš turiu dvi nuostabias drauges klasėje, kurias labai myliu, internete susiradau daug nuostabių draugių. Visada galiu pasikalbėti su Sima, pačiu man artimiausiu žmogumi. Rašau bloog'ą, žiūriu pro langą ir matau blatą sniegą, užuodžiu kvapnią kavą rytais, vakarais einu apšviesta gatve ir mintyse lipdau naujos dainos pamatus, o parduotuvėje nesigailėdama įsimetu į krepšį šokoladuką. Svajoju prieš užmigdama, planuoju savo ateitį ir labai noriu sudalyvauti Metų skaitytojo konkurse. Parsisiunčiau PhotoFiltrą ir pradėjau su šia programa redaguoti savo nuotarukas. Siunčiuos ir žiūriu Atraccion x 4 serijas ir beveik viską ten suprantu, kitaip sakant, mano ispanų kalbos žinios juda į priekį.
Tad pasakykit, ko gi man trūksta?
Mano numone, nieko, aš jaučiuos laiminga. Todėl kitais metais tikiuos likti tokia pat laiminga.
To paties linkiu ir Jums - pagalvokit, kiek daug turite. Be abejo, siekite daugiau, bet pagalvokit kokie esat laimingi jau turėdami tai ką pasiekėt.
Daug laimės 2009 metais, kita mano žinutė bus parašyta jau nebe 2008 :}

5 komentarai:

yra rašė...

Ir tau to pat ;DD.
Matyt ,žinojiams ,kad greit bus Nauji metai ,daro visus laimingus ,nes net ir aš okia jaučiuosi xDD.

kim rašė...

Linkiu, kad visi "varžtai makaronų sriuboje" virsų makaronais ir nieko išmest nereikėtų. :D
Na, o visa kita tu jau turbūt turi arba sau pasilinkėjai. ;-)
Laimingų (Senųjų ir) Naujųjų metų !

Donata rašė...

Laura, matyt ;D Ačiū :}* Gerų metų Tau :}*

Vakaro žara prieš saulėlydį, ačiū už palinkėjimą :}* Ir tau :}*

kinomanija rašė...

Tikiuosi, kad visi Tavo norai 2009-iesiems išsipildis. :}*

Donata rašė...

Ačiū Sima :}***
Laimingų Naujų metų Tau, tikiuos, mes per juos dar ne kartą susitiksim :}*