sekmadienis, gruodžio 28, 2008

Ekskursija, mintys ir varštas mišrainėje



Vakar buvau ekskursijoj su klase. Žiūrėjom Keistuolių teatre spektaklį "Juozapas ir jo svajonių apsiaustas". Vėliau buvom Dailės muziejuje, kur dirbau fotografe ir fotografavau visus klasiokus su senoviniais drabužiais, mat juos mums buvo leista pasimatuoti :} Tuomet važiavom į Akropolį ;D Mūsų klasėj tai buvo geriausia ekskusrijos dalis, nors mane nelabai tai sužavėjo. Iš pradžių buvo linksma, bet vėliau ko tai man ten ėmė nusibosti... Nežinau, užuot vaikščiojus po Akropoly, mieliau būčiau nuėjus į kiną ;]* Bet bent jau buvau tą dieną ne namie ;]

Iš mano minčių kolekcijos galiu pasakyti, kad jaučiuos smagiai ir ruošiaus nerti į knygų ir kūrybos pasaulį, nes atostogų liko dar savaitė, o per ją aš noriu sukurti tą nors gražaus :}*
"Gyvenimas susideda iš mažų smulkmenų, ir tai pakeičia didelių dalykų esmę"
Cituoju save.

O dėl varšto mišrainėje, tai čia mano draugės posakis, kuris labai atitinka esamą ar buvusią situaciją. Iš tiesų visi žmonės lyg kažkokie atskiri dalykai. Vienas lyg agurkas, kitas atstoja pomidorą ar dar ką. O kai sudedi juos visus į krūvą, gaunasi mišrainė. Bet kai į ją pakliūna varštas, kitaip sakant, žmogus, kuris ten visai netinka savo charakteriu ir viskuo kitu, tuomet yra viena išeitis - tą varštą reikia išimti iš mišrainės.
Aš nežinau, kodėl vėl visą tai prisiminiau, bet ta frazė "Varštas mišrainėje" gali praversti ir jums ;]

3 komentarai:

Sandra rašė...

Manau savęs citavimas kvailas dalykas. xDD Galėjai parašyti kabutėse, bet nesakyti, kad cituoji save. :D

yra rašė...

O man patiko ta mintis apie varžtą mišrainėje xDD.

kim rašė...

kai per daug varžtų mišrainėje gali nelikti ko valgyt...