pirmadienis, liepos 19, 2010

Berlin view

Tai Checkpoint Charlie, trumpiau Checkpoint C punktas. Tokį pavadinimą ši vieta gavo nuo atvykėlių iš Vakarų. Šioje vietoje, kiek man žinoma, buvo uždedami antspaudai visiems, kertantiems Berlyno sieną, tai yra, vykstantiems iš Rytų Vokietijos į Vakarų Vokietiją. Visa tai vyko Šaltojo karo metu.

Įdomus statinys Berlyne. Jis yra vienoje iš gatvių, į kurias galime pasukti iš Frfriedrichstraße, netoli Checkpoint C punkto. Daugiau apie šią kompoziciją nieko nežinau, bet atrodo ji tikrai įdomiai.

Tiesiog Berlyno gatvė. Aš jau jo pasiilgau. Buvo nuostabu pasivaikščioti šiomis gatvėmis.

Šarlotenburgo rūmai. Būtent dėl jų pamačiau daugiau vakarinio Berlyno, nes gyvenau rytų Berlyne, o šie nuostabūs rūmai yra vakaruose. Čia seniau gyveno ir iš čia valdė garsiausi Berlyno karaliai ir karalienės. Rūmai taip pavadinti karalienės Sofijos Šarlotės garbei.

Televizijos bokštas. Be jo tikrai būčiau bent kartą pasiklydusi. Didžiulis statinys šalia Aleksandro aikštės, visai netoli vietos, kurioje gyvenau.

Čia buvo mano pirmieji žingsniai Berlyne. Tolumoje matyti Neptūno fontanas, už mano nugaros yra likęs televizijos bokštas. Labai graži vieta, čia aš atvykau, čia atsisveikinau su Berlynu.

Neptūno fontanas. Visos keturios figūros aplink Neptūną simbolizuoja didžiausias Vokietijos upes - Reiną, Vyslą, Oderį ir Elbę.

Aš su Karlu Marksu. Šalia jo stovi Frydrichas Engelsas. Kitoje gatvės pusėje yra Neptūno fontanas.

Vaizdai iš Aleksandro aikštės (toliau irgi). Iš Aleksandro aikštės stoties aš išvažiavau, į ją ir atvykau tiesiai iš oro uosto. Būtent čia stoja Airport Express.




Šprė upė. Su vienu iš tokių laivelių, kokį matote čia, aš taip pat plaukiau. Jie apiplaukia garsiausias Berlyno vietas, gidas dar ir plačiau apie jas papasakoja. Kairėje matote Berlyno katedrą. Man tai buvo vienas gražiausių Berlyne matytų pastatų. Štai katedra visu grožiu...


Negalėjau neįkelti. Niekada seniau per daug nesidomėjau mada, bet man patinka žmones, turintys savo stilių, man pačiai patinka užmesti akį į gražius drabužius. Taigi, palapinė, kur vyko Berlyno mados savaitė. Ji baigėsi tą dieną, kai aš atvykau į Berlyną. Visą mano buvimo Berlyne laiką ją lėtai lėtai ardė ir nervavo mane, nes pro ją nuolatos pravažiuodavau.

Statula Unter den Linden alėjos pradžioje Frydrichui Didžiąjam, dar vadinamam Frydrichu II.

Brandenburgo vartai saulėtą pirmadienio rytą. Gražu. Nematėt, kas čia darėsi sekmadienio vakarą.

Nežinoma man akcija šalia Brandenburgo vartų. Visas milžiniškas batų kalnas.

Štai čia aš gyvenau. Matyti Easy Hotel viešbučio iškaba ir mano kambario langas. Rytų Berlynas.

Sony Centras, vienas moderniausių statinių Berlyne. Čia yra kino teatras su septyniolika kino salių, Berlyno Kino ir televizijos muziejus, kelios kavinės, parduotuvės. Centro viduryje - labai gražus fontanas. O pažiūrėjus aukštyn pamatytumėte tokį vaizdą.

Reichstagas. Čia yra Berlyno valdžia - Parlamentas. Labai gražus ir didingas pastatas, jo viršuje yra modernus kupolas, į kurį pasikėlus galima apžvelgti visą Berlyną. Berlyno Katedra ir Reichstagas tikrai buvo vieni gražiausių mano matytų pastatų.



Tiek nuotraukų, mano kompiuteris jų pilnas, bet čia įkėliau tik keletą. Tikiuosi, neatsibodau jums su tuo savo Berlynu dar :) Man gera prisiminti tą miestą, tą kelionę. Tiek šiam kartui.

3 komentarai:

Eglė. rašė...

Eeee, koks tavo fotikas? Aš tą savo muilinę sudaužiau tai dabar noriu pirkt normalų, o tavo sakei geras :DD Dabar domiuosi kokį čia geresnį išsirinkus :D

Donata rašė...

Nikon D3000. Šiaip man labiausiai patinka Nikon, kiek domėjausi prieš pirkdama. Sėkmės ieškant :)

Eglė. rašė...

o tavo normaliai fotkina iš arti ar pirkai kažkokį specialų objektyvą?