penktadienis, lapkričio 20, 2009

pagaliau lengva

Lengva, nes nebeturiu savo ilgų plaukų. Na, gal ne tokie ilgi jie jau ir buvo, bet vis dėl to buvo užaugę. O šiandien aš pavirtau į tokią ------------------------------>
Maždaug taip dabar atrodau. Labai džiaugiuos nusikirpusi, man patinka sėdėti kirpėjos kėdėje ir laukti, koks bus rezultatas. Šiandien aš juo likau labai patenkinta.
Dabar dar geresnės žinios (kiek jau pasenę) - mano mokykloje karantinas, jis tęsiasi jau nuo trečiadienio. Pirmadienį jau vėl reiks sėdėti suole, bet šios trys dienos buvo nuostabaus poilsio pilnos. O dar savaitgalis prieš akis. Hey, ar gali būti geriau?
Taip pat iš karto kreipiuosi į Sandrą (jeigu ji skaito) - gal rastum laiko mane pamokyti dirbti su PhotoShopu? Kartą jau prašiau, ir tik visai neseniai vėl užėjau į forumo grafinių darbų temą ir radau tavo teigiamą atsakymą. Todėl prašau dar kartą.
Šiuo metu skaitau Rašalo mirtį. Taip seniai ją turiu, bet vis nebūdavo laiko, pagaliau jo radau per šias neplanuotas "atostogas", ir jau beveik ją baigiau. Paskui lauks Pienių vynas mokyklai. Tikiuosi, bus įdomi.
Gerai, lekiu, manęs laukia Rašalo mirtis.

Gero savaitgalio visiems! ;*

8 komentarai:

Sandra rašė...

Na, iš manęs mokytoja ne kokia, iškart pripažįstu, bet galėčiau.

yra rašė...

karantiną skelbia visur, tik ne pas mus : DD.

Donata rašė...

Nežinau, kokia tu mokytoja, Sandra, bet man praverstų bet kokios pamokos ;}
Laura, gal dar paskelbs ir pas jus? ;}

kinomanija rašė...

Kodėl to karantino nėra pas mane?! :D

Inga rašė...

ir pas mus karantino nėra... žinot kodėl, nes visi sergantys eina į mokyklą :D niekas kažkaip pamokų praleisti nenori :D

Donata rašė...

o pas mus kai tik kas ateidavo po ligos, visi aprėkdavo, kam jis čia atėjo ;DD

Sandra rašė...

jei jau nori mokytis su PŠ, tai kuomet pradedam? :D Ir norėčiau žinoti, ką jau moki.

Donata rašė...

Atvirai sakant nemoku beveik nieko, tik pagal vieną pamoką bandžiau kurti parašą ;D
O pradedam tai... nežinau, kada tu gali?