antradienis, birželio 16, 2009

Pasiilgsiu



Taigi taigi, ketvirtadienį aš pajudu Ispanijos link. Važiuoju turėdama daug vilčių, bet žinau, kad jūsų labai pasiilgsiu, nes ten nebus kompiuterio ir negalėsiu jums papasakoti visko, kas man ten nutiks tą akimirką. Pasiilgsiu pokalbių, bet žinau, tiksliau, tikiuos, kad ten irgi susirasiu draugų, tikiuos, kad bus smagu ;}*
Maniau, važiuosiu ir gyvensiu Gandijoje, bet pasirodo mus tik paims iš Gandijos, o gyvensiu Miramare. Prie jūros ;}
Ketvirtadienį aštuntą ryto autobusu iš Ukmergės išvažiuoju į Kauną, o iš ten dešimtą ryto išvyksta autobusiukas į Ispaniją. Laukia dviejų dienų ir naktų kelionė per Lenkiją, Vokietiją, Pranzuciją, ir tada pasieksime Ispaniją.
Taigi, labai visų pasiilgsiu, iš Ispanijos išvažiuosiu 28 dieną, taigi maždaug 30 jau turėčiau būti Lietuvoje. Ir tada blooge pasirodys ilgas ilgas įrašas apie mano kelionę ;}*

Un beso grande para todos ;***

Iki,
Donata


P.S. Tam avatare ne bet kas, ten Mariano ir Lu ;}* Piratas ir Karalienė <3**

2 komentarai:

Gigute rašė...

O, Donata, labai džiaugiuosi už tave! Gero kelio, linkiu nenuvargti kelionės metu. ;) Esu tikra, kad rasi draugų, labai lauksių pasakojimų!

Un abrazo enorme. ;)

kinomanija rašė...

Ech, aš jau dabar Tavęs pasiilgau...