šeštadienis, balandžio 04, 2009

Gražios mintys



"Išdriskite svajoti"

"Aš saugau visas savo šypsenas tau"

"Tai mano gyvenimo garso takelis"

"Šis miestas pavertė mus kvailiais ir mes privalom dingti iš čia"

"Sudaužytas grožis"

"Jie keliavo taip toli, kad rastų nors truputi tiesos ir niekada nebegrįžo namo"

"Šiandien Dievas vilki juodai"

"Mes keliavome taip toli, bet neradome jokios vilties"

"Kartais, kai aš sakau "Man viskas gerai", aš noriu, kad kažkas pažvelgų man į akis ir sakytų "Pasakyk tiesą".

"Robotai neverkia"

"Tikra draugystė tęsiasi amžinai"

"Draugas ar geriausias draugas? Kuo tai skiriasi?"

"Aš nebijau laimingų pabaigų. Aš bijau, kad tokios gali nebūti mano gyvenime"

"Draugai yra kaip žvaigždės - tu ne visada gali juos matyti, bet jie visada yra šalia"

"Geriausias draugas yra tas, kuris pasižiūri į tave, ir nors tu šypsaisi, jis vis tiek pamatys, kad kažkas negerai"

"Draugai yra vaivorykštės gyvenimo audroje"

1 komentaras:

percula rašė...

Labai gražios mintys :)