trečiadienis, sausio 14, 2009

Blogos mintys išmestos kartu su senu šablonu



Taigi, kaip matote, bloogas atsinaujino.
Tiesiog nežinau, kas man buvo, bet senoji bloogo išvaizda ėmė slėgti, kelti niūrias mintis ir visiška nekūrybiškumą. Tad suradau naują, man mielesnį šabloną, šiek tiek primarginau bloogo kraštus užrašais, ir logą pasikeičiau pagal nuotaiką ;D*** Tad dabar man daug geriau, kažkaip su senąja išvaizda dingo ir blogos mintys.
O dabar iki visiems, labanakt, naujas pranešimas jus pasieks jau rytoj, Sausio 15 dieną, kuri man ypatinga... O kuo? Deja, paviešinti čia negaliu ;D
Bet sužinosit. Gal.

P.S. Gal čia dar yra tokių, kurie buvo nusivylę lietuviškomis muilo operomis, bet dabar pradėjo žiūrėti "Nemylimi" ir suprato, kad lietuviška kūrybą dar ne visiškai žlugus? Jei taip, tai jūs tokie kaip ir aš.

3 komentarai:

Monikutė. rašė...

tai va, va. laiškas man. ;D

kim rašė...

Man rodos, kad mūsų blog'ų šablonai tik mus pačius ir tepradeda slėgti.
Pavyzdžiui aš mažai kreipiu dėmesį į jo apipavidalinimą, tik tais retais atvejais, kai blog'ą ištikrųjų pradeda sunku skaityti.
---
Žinoma, ne visi tokie kaip aš, bet aš labai džiagiuosi, kai puslapis yra mažai apkrautas ir nereikia ilgai laukti kol pasirodys taip geidžiamas tekstas. :-)
Tavo blogas ir visi tie kuriuos dažnai skaitau yra būtent tokie.
Detalė. Nelabai mėgstu blog'ų kurie yra su baltu ar šiaip akinančiu fonu - vargina akis.
Bet ką darysi, ir tokių pasitaiko...
:-)
....

Donata rašė...

Monika, laiškas tau ;D
Vakarao žara, iš tiesų kiekvienam skirtingai. Vienam labai svarbu išvaizda, kitam ne. Aš dabar tiesiog ieškojau gražaus, nerėžiančio akis šablono, kuris tiesiog būtų fone, bet nei man akių, nei kitiems nebadytų. Ir kad man jis nuotaikos negadintų kaip senasis ;]